LNG: Τα δεδομένα για στόλο και υποδομές

LNG: Τα δεδομένα για στόλο και υποδομές

104
LNG: Τα δεδομένα για στόλο και υποδομές

Την έκθεσή της «Α View from the Bridge 2023-2024» δημοσίευσε πρόσφατα η συμμαχία SEA/LNG, η οποία έχει ως στόχο την επιτάχυνση της υιοθέτησης του LNG στις θαλάσσιες μεταφορές.

Στη συγκεκριμένη έκθεση σημειώνεται ότι το LNG αποτελεί το κυρίαρχο καύσιμο για τα πλοία του orderbook που θα αξιοποιούν εναλλακτικά καύσιμα. Μάλιστα, οι παραγγελίες για πλοία κατανάλωσης LNG σημείωσαν σημαντική αύξηση το α’ τρίμηνο του 2023. Την ίδια ώρα, καταγράφηκε άνοδος στις παραγγελίες containerships διπλού καυσίμου μεθανόλης στα μέσα του έτους, ενώ οι παραγγελίες για πλοία κατανάλωσης LNG αυξήθηκαν ξανά προς το τέλος του 2023. Η έκθεση κάνει ιδιαίτερη μνεία στην απόφαση της CMA CGM τον Νοέμβριο να αλλάξει παραγγελίες που είχε τοποθετήσει για οκτώ πλοία μεθανόλης σε LNG.

Σύμφωνα με δεδομένα του DNV, έως τον Δεκέμβριο του 2023, υπήρχαν στα διεθνή ύδατα 469 πλοία κατανάλωσης LNG, εξαιρουμένων LNG carriers, ενώ υπό ναυπήγηση βρίσκονται 537 τέτοια πλοία. Ακόμη, παγκοσμίως υπάρχουν 188 λιμάνια που παρέχουν υπηρεσίες τροφοδοσίας LNG, ενώ επιπλέον 82 περιοχές υλοποιούν ή αναμένεται να υλοποιήσουν σχέδια για την τροφοδοσία πλοίων με LNG. Τα πλοία τροφοδοσίας καυσίμου LNG έχουν πλέον αυξηθεί σε 50, ενώ άλλα 43 βρίσκονται υπό ναυπήγηση.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.