Η πίστη των ιαπωνικών ναυτιλιακών εταιρειών στο LNG ως καύσιμο παραμένει «ακλόνητη», με τη MOL να γνωστοποιεί πως προέβη σε παραγγελία για πέντε Capesize bulk carriers τα οποία θα είναι σε θέση να καταναλώνουν LNG ως καύσιμο.
Ειδικότερα, δύο από τα πλοία θα κατασκευαστούν από το ναυπηγείο Imabari Shipbuilding, ενώ τα υπόλοιπα τρία από την CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding. Η παράδοση των πλοίων αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2026 και του 2027. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι τα δύο πλοία που θα κατασκευαστούν στην Ιαπωνία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 209.000 dwt, ενώ τα τρία που θα κατασκευαστούν στην Κίνα θα έχουν μεταφορική ικανότητα 210.000 dwt.
Με τα πέντε αυτά πλοία, η MOL βρίσκεται σε ρότα ενίσχυσης του στόλου της με 13 Capesize bulk carriers κατανάλωσης LNG. Ένα από αυτά βρίσκεται ήδη σε λειτουργία.
Φωτό: MOL