Στόχος για τον Πειραιά, μια συνολική παρουσία στον «κόσμο» της κρουαζιέρας

Στόχος για τον Πειραιά, μια συνολική παρουσία στον «κόσμο» της κρουαζιέρας

106
Στόχος για τον Πειραιά, μια συνολική παρουσία στον «κόσμο» της κρουαζιέρας

Την παρουσία του Πειραιά στα δρώμενα της ευρωπαϊκής, και όχι μόνο, κρουαζιέρας, συζήτησαν σε συνάντηση στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, η διευθύντρια Ανατολικής Μεσογείου της Cruise Lines International Association (CLIA), Μαρία Δεληγιάννη, ο πρόεδρος του επιμελητηρίου, Βασίλης Κορκίδης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, Θεόδωρος Καπράλος και ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων, Νικόλαος Μαυρίκος.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΕΒΕΠ, ο κ. Κορκίδης υπογράμμισε τη σημασία που προσλαμβάνει για την πόλη του Πειραιά και, ειδικότερα, για το Πειραϊκό επιχειρείν η, με γεωμετρική πρόοδο, αύξηση των κατάπλων κρουαζιερόπλοιων, αλλά και η χρήση του λιμένα ως home port από ένα μεγάλο αριθμό εξ αυτών. Στην συζήτηση εξετάστηκε, σε πρώτη φάση, η δυνατότητα αύξησης της παρουσίας του Πειραιά σε διεθνείς και ευρωπαϊκές διοργανώσεις που έχουν σαν αντικείμενο την κρουαζιέρα, καθώς και βασικές παράμετροι που θα εντυπώσουν τον Πειραιά ως προορισμό για το επιβατικό κοινό των κρουαζιερόπλοιων που καταπλέουν στο λιμάνι. Στη συνάντηση, διαπιστώθηκε συναντίληψη για την αναγκαιότητα άσκησης εξωστρεφούς πολιτικής, μέσα από μία σειρά δράσεων, οι βασικοί άξονες των οποίων σκιαγραφήθηκαν, σε αυτή την πρώτη συνάντηση, με την εκπρόσωπο της CLIA. Στόχος της καμπάνιας, που αναμένεται να τεθεί στα σκαριά προσεχώς, είναι η δυναμικότερη ενημέρωση των 54.000 ταξιδιωτικών πρακτόρων, αλλά και των 15.000 από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία στον κόσμο και ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου που παρακολουθούν την CLIA και τις δράσεις της για τον Πειραιά.

Το Επιμελητήριο θα επιδιώξει μια συνολική παρουσία στον «κόσμο» της κρουαζιέρας, τόσο για το επιβατικό κοινό στο τουριστικό κομμάτι, όσο και για τις δυνατότητες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον Πειραιά για τροφοεφοδιασμούς, ναυπηγοεπισκευές, προμήθειες ανταλλακτικών, ακόμη και δεξαμενισμών, κυρίως για τα κρουαζιερόπλοια που χρησιμοποιούν τον Πειραιά ως home port. Σύμφωνα με τις εταιρείες-μέλη της CLIA που λειτουργούν στην Ελλάδα, τα έξοδα ανά επιβάτη σε κάθε λιμάνι επιβίβασης στη χώρα μας μπορεί να φτάσουν τα 400 ευρώ, ενώ το αντίστοιχο ποσό στα λιμάνια που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοια εκτιμάται στα 100 ευρώ. Επιπλέον, τα έξοδα ανεφοδιασμού, συντήρησης και προμήθειας των πλοίων είναι ένα πρόσθετο, πολύ σημαντικό έσοδο για τη χώρα, όπως τονίστηκε. Φέτος, ο Ο.Λ.Π. θα καταγράψει ρεκόρ επιβατών homeporting για το 2023 και, βάσει των προκρατήσεων, θα αγγίξουν τις 600.000 χιλιάδες.

Καταλήγοντας, ο κ. Κορκίδης, είπε: «Ανοίξαμε έναν δίαυλο επικοινωνίας με τον σημαντικότερο φορέα της κρουαζιέρας, με στόχο να αυξήσουμε το οικονομικό αποτύπωμα στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, καθώς υπάρχει μια πλειάδα υπηρεσιών που μπορούν να προσφερθούν στις εταιρίες που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν στον Πειραιά. Πρέπει ο Πειραιάς να μπει στον χάρτη της κρουαζιέρας, όχι μόνο σαν προορισμός, αλλά ως λιμάνι που έχει να προσφέρει στον τομέα της κρουαζιέρας σε μια σχέση win-win για την πόλη και το πειραϊκό επιχειρείν»

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.