H Hyundai Glovis με το βλέμμα στη διαφοροποίηση

H Hyundai Glovis με το βλέμμα στη διαφοροποίηση

26
H Hyundai Glovis με το βλέμμα στη διαφοροποίηση

Η διαφοροποίηση του στόλου ως στρατηγική για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τον περιορισμό της επίδρασης της κυκλικότητας των ναυτιλιακών αγορών έχει επιλεχθεί από πληθώρα διεθνών παικτών.

Στο ίδιο μήκος κύματος, και η νοτιοκορεατική Hyundai Glovis έχει στραφεί και σε άλλους τύπους πλοίων, πέραν εκείνων μεταφοράς οχημάτων, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιό της με επιπλέον 13 πλοία άλλων τύπων.

Ειδικότερα, νοτιοκορεατικά ειδησεογραφικά μέσα υπογραμμίζουν ότι, βάσει πρόσφατων δεδομένων, η εταιρεία διαχειρίζεται 32 car carriers αλλά και επιπλέον 13 πλοία τα οποία ανήκουν εξ ολοκλήρου σε αυτήν. Το υγρό φορτίο φαίνεται να αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία, η οποία έχει προβεί σε αγορές δεξαμενόπλοιων και LPG carriers. Μάλιστα, εντός του 2024 αναμένει την παράδοση δύο ακόμα LPG carriers.

Τέλος, η εταιρεία προχώρησε πέρυσι σε επένδυση ύψους $1,8 δισ. για την απόκτηση 12 car carriers μεγάλου μεγέθους, τα οποία θα είναι σε θέση να καταναλώνουν και LNG.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.