Bulk carriers κατανάλωσης μεθανόλης, το στοίχημα της Cargill

Bulk carriers κατανάλωσης μεθανόλης, το στοίχημα της Cargill

113
Bulk carriers κατανάλωσης μεθανόλης, το στοίχημα της Cargill

Επιστολή προθέσεων για την κατασκευή τουλάχιστον δύο Kamsarmaxes (81.200 dwt) κατανάλωσης μεθανόλης από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding υπέγραψε η δανέζικη εταιρεία επενδύσεων J. Lauritzen. Tα πλοία θα έχουν τη δυνατότητα επίτευξης μηδενικών εκπομπών, καταναλώνοντας πράσινη μεθανόλη και biodiesel.

Τα πλοία παραγγέλθηκαν σε συνεργασία με την Cargill, η οποία θα τα διαχειρίζεται για ελάχιστη περίοδο επτά ετών. Τα πλοία θα είναι μεταξύ των πρώτων bulk carriers μηδενικών εκπομπών στον κόσμο και θα ανήκουν εξ ολοκλήρου σε μια νεοσύστατη οντότητα με την επωνυμία «Lauritzen NexGen Shipping», την οποία οι J. Lauritzen και Lauritzen Bulkers θα χρησιμοποιήσουν ως πλατφόρμα για περαιτέρω επενδύσεις σε «πράσινα» περιουσιακά στοιχεία για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.