Εισχώρησης συνέχεια των οίκων leasing στη ναυτιλία

Εισχώρησης συνέχεια των οίκων leasing στη ναυτιλία

136
Εισχώρησης συνέχεια των οίκων leasing στη ναυτιλία

Τα τελευταία έτη καταγράφεται σημαντική άνοδος των επενδύσεων για την κατασκευή πλοίων από εταιρείες που δεν δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία. Το παράδειγμα της επενδυτικής τράπεζας J.P. Morgan είναι χαρακτηριστικό, με την τράπεζα να προβαίνει σε πληθώρα παραγγελιών για πλοία.

Αύξηση για το ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο της J.P. Morgan

H ναυτιλία, μαγνήτης για την JP Morgan

Αγορά bulk carriers από την JP Morgan

Η JP Morgan στον ναυτιλιακό μαραθώνιο

Την ίδια ώρα, δεν είναι μόνο παίκτες της Δύσης εκείνοι που απλώνουν τα δίχτυα τους στη ναυτιλία. Τουναντίον, η παρουσία ασιατικών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και οίκων leasing στη ναυτιλία αυξάνεται με έντονους ρυθμούς.

Στο πλαίσιο αυτό, βάσει δεδομένων σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η Xiamen Financial Leasing προχώρησε σε παραγγελία για οκτώ bulk carriers χωρητικότητας 64.000 dwt έκαστο. Καθένα εκ των πλοίων έχει κόστος $34 εκατ., ενώ η παράδοσή τους αναμένεται να λάβει χώρα από το ναυπηγείο Nantong Xiangyu μεταξύ του 2025 και του 2027.

Παράλληλα, είναι άξιο αναφοράς ότι ένα σημαντικό μέρος των συγκεκριμένων επενδυτικών κινήσεων αποτελούν asset playing από πλευράς τραπεζών και οίκων leasing. Ενδεικτικά, πρόσφατα διεθνή δημοσιεύματα έκαναν λόγο για πώληση τριών LNG carriers από την J.P. Morgan (πριν από την παράδοσή τους) στην τιμή-ρεκόρ των $270 εκατ. έκαστο.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.