Οι επικρατούσες συνιστώσες στην αγορά των LNG carriers δεν προκαλούν ιδιαίτερη αισιοδοξία, παρά τις γεωπολιτικές αναταραχές στη Μέση Ανατολή. Πιο συγκεκριμένα, οι ναύλοι των LNG carriers συμβατικού μεγέθους συνεχίζουν να μειώνονται εδώ και αρκετές εβδομάδες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι ναύλοι των LNG carriers μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. ανέρχονται σε $55.000/ημέρα ανατολικά του Σουέζ και σε $65.000/ημέρα δυτικά του Σουέζ.
Εδώ, σημειώνεται ότι στα μέσα Δεκεμβρίου του 2023 οι ναύλοι βρίσκονταν άνω των $150.000/ημέρα τόσο ανατολικά όσο και δυτικά του Σουέζ.
Παράλληλα, η εικόνα δεν διαφαίνεται καλύτερη στην αγορά χρονοναυλώσεων. Τα στοιχεία της Fearnleys τοποθετούν το κόστος ναύλωσης ενός TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. στα $62.000/ημέρα σε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους. Οι ναύλοι στη long-term αγορά βρίσκονται σε πτώση το τελευταίο έτος: τον Μάρτιο του 2023 βρίσκονταν σε επίπεδα άνω των $150.000/ημέρα.