Ιαπωνική συνεργασία για την ενίσχυση της μεταφοράς LNG

Ιαπωνική συνεργασία για την ενίσχυση της μεταφοράς LNG

74
Ιαπωνική συνεργασία για την ενίσχυση της μεταφοράς LNG

Το LNG παραμένει εκ των κορυφαίων επιλογών για τη μετάβαση της ναυτιλίας προς τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ωστόσο, η συνεχής αυξανόμενη ζήτηση του LNG και ταυτόχρονα ο περιορισμένος αριθμός πλοίων μεταφοράς LNG προκαλούν έντονη ανησυχία. Στην πρόκληση αυτή έρχεται να προστεθεί και η σταδιακή απόσυρση των πλοίων LNG που κινούνται με ατμοστρόβιλο, καθώς είναι λιγότερο ενεργειακά αποδοτικά και συνεπώς οικονομικά ασύμφορα σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ.

Η συνεργασία της NYK Line με τη Namura Shipbuilding Co., Ltd. και τη Sasebo Heavy Industries Co., Ltd. έρχεται να δώσει τη λύση, αναβαθμίζοντας το κύριο σύστημα πρόωσης των πλοίων LNG. Ο ατμοστρόβιλος θα αντικατασταθεί από κινητήρα διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών ντίζελ και LNG, γνωστό ως X-DF. Ακόμα, οι δεξαμενές LNG τύπου Moss, που είναι ήδη εγκατεστημένες, θα διατηρηθούν, καθώς είναι ανθεκτικές και η χρήση τους προβλέπεται μακροχρόνια.

Με την αναβάθμιση του συστήματος πρόωσης και την αποδοτική χρήση των υπαρχόντων πόρων του πλοίου, βελτιώνεται η απόδοση του καυσίμου και προσφέρεται μια οικονομική προσέγγιση, καθώς αποφεύγεται η πλήρης ανακατασκευή του πλοίου.

Τον Οκτώβριο του 2023 ο ιαπωνικός νηογνώμονας Class NK εξέδωσε την πρώτη Έγκριση επί της Αρχής (AiP) για τη μετατροπή του κύριου συστήματος πρόωσης των φορτηγών πλοίων LNG.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.