Το LNG παραμένει εκ των κορυφαίων επιλογών για τη μετάβαση της ναυτιλίας προς τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ωστόσο, η συνεχής αυξανόμενη ζήτηση του LNG και ταυτόχρονα ο περιορισμένος αριθμός πλοίων μεταφοράς LNG προκαλούν έντονη ανησυχία. Στην πρόκληση αυτή έρχεται να προστεθεί και η σταδιακή απόσυρση των πλοίων LNG που κινούνται με ατμοστρόβιλο, καθώς είναι λιγότερο ενεργειακά αποδοτικά και συνεπώς οικονομικά ασύμφορα σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ.
Η συνεργασία της NYK Line με τη Namura Shipbuilding Co., Ltd. και τη Sasebo Heavy Industries Co., Ltd. έρχεται να δώσει τη λύση, αναβαθμίζοντας το κύριο σύστημα πρόωσης των πλοίων LNG. Ο ατμοστρόβιλος θα αντικατασταθεί από κινητήρα διπλού καυσίμου χαμηλών στροφών ντίζελ και LNG, γνωστό ως X-DF. Ακόμα, οι δεξαμενές LNG τύπου Moss, που είναι ήδη εγκατεστημένες, θα διατηρηθούν, καθώς είναι ανθεκτικές και η χρήση τους προβλέπεται μακροχρόνια.
Με την αναβάθμιση του συστήματος πρόωσης και την αποδοτική χρήση των υπαρχόντων πόρων του πλοίου, βελτιώνεται η απόδοση του καυσίμου και προσφέρεται μια οικονομική προσέγγιση, καθώς αποφεύγεται η πλήρης ανακατασκευή του πλοίου.
Τον Οκτώβριο του 2023 ο ιαπωνικός νηογνώμονας Class NK εξέδωσε την πρώτη Έγκριση επί της Αρχής (AiP) για τη μετατροπή του κύριου συστήματος πρόωσης των φορτηγών πλοίων LNG.