Μία ακόμη εταιρεία φαίνεται πως χρησιμοποιεί εμπορευματοκιβώτια για τη διά θαλάσσης μεταφορά αυτοκινήτων.
Ο λόγος για τη Hyundai Glovis, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της, Lee Kyoo-bok, μετά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων, προέβη στην εν λόγω κίνηση λόγω του περιορισμένου στόλου PCTCs και ενώ η ζήτηση για αυτοκίνητα αυξάνεται.
Είναι η πρώτη φορά που ο βραχίονας logistics της Hyundai παραδέχεται ότι έχει επηρεαστεί από την έλλειψη διαθέσιμων PCTCs. O Lee επιβεβαίωσε ότι ο ιδιόκτητος και ναυλωμένος στόλος των 72 πλοίων της εταιρείας του δεν επαρκεί για την κάλυψη της ζήτησης μεταφοράς αυτοκινήτων, η οποία μετά το πέρας της πανδημίας έχει εκτοξευτεί.
Υπενθυμίζεται ότι τα εμπορευματοκιβώτια για τη μεταφορά αυτοκινήτων είχαν «επιστρατεύσει» και οι επίσης νοτιοκορεατικές KG Mobility (πρώην SsangYong Motor) και Renault Korea.