Η αγορά διαλύσεων πλοίων σε «θερινή ραστώνη»

Η αγορά διαλύσεων πλοίων σε «θερινή ραστώνη»

89
Η αγορά διαλύσεων πλοίων σε «θερινή ραστώνη»

Νωχελική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η δραστηριότητα στην αγορά διαλύσεων πλοίων, με δεδομένη τη σχετική σταθερότητα στους ναύλους και την παραδοσιακή επιβράδυνση τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στην Ινδία δεν καταγράφονται νέες αφίξεις και εκτιμήσεις κάνουν λόγο για περαιτέρω «αδράνεια» τις προσεχείς εβδομάδες, όπως σημειώνει στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal. Στο ίδιο πλαίσιο, οι τιμές χάλυβα κινούνται σε χαμηλά επίπεδα και οι μουσώνες στην περιοχή ασκούν επιπρόσθετες πιέσεις στην αγορά. Η Intermodal τονίζει ότι η εγχώρια αγορά θα ξαναπάρει τα πάνω της από τον προσεχή χειμώνα.

Το Πακιστάν συνεχίζει να βιώνει τις συνέπειες της μεγάλης οικονομικής κρίσης, ωστόσο στα θετικά συγκαταλέγεται η απόφαση της κινεζικής τράπεζας EXIM Bank να επεκτείνει δάνεια ύψους $2,4 δισ. για τα οικονομικά έτη 2024 και 2025.

Στο Μπανγκλαντές, οι εγχώριες τιμές scrap βρίσκονται υπό πίεση, αν και είναι οι υψηλότερες μεταξύ των κορυφαίων διαλυτηρίων. Tα συναλλαγματικά διαθέσιμα της χώρας είναι στα $23,5 δισ., ενώ το ΔΝΤ απαιτεί να είναι στα $25,32 δισ. έως τα τέλη Σεπτεμβρίου και στα $26,81 δισ. στα τέλη του 2023.

Περιορισμένη είναι η δραστηριότητα διαλύσεων πλοίων και στην Τουρκία. Η κεντρική τράπεζα της Τουρκίας αναμένει ότι το ποσοστό ανεργίας θα αγγίξει πολύ υψηλά επίπεδα έως το τέλος του έτους, ασκώντας πιέσεις στην οικονομία στο σύνολό της και άρα και στην αγορά διαλύσεων.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.