Τεχνολογίες κυψελών καυσίμου: Η νοτιοκορεατική βιομηχανία πρωτοπορεί

Τεχνολογίες κυψελών καυσίμου: Η νοτιοκορεατική βιομηχανία πρωτοπορεί

56
Τεχνολογίες κυψελών καυσίμου: Η νοτιοκορεατική βιομηχανία πρωτοπορεί

Η Doosan Fuel Cell πέτυχε σημαντικό ορόσημο στον τομέα των κυψελών καυσίμου στερεού οξειδίου (SOFC) για θαλάσσιες εφαρμογές, σε συνεργασία με την HyAxiom. Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε ότι η συστοιχία κυψελών καυσίμου τύπου SOFC (cell stack) πέρασε επιτυχώς τον περιβαλλοντικό έλεγχο του νηογνώμονα DNV. Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί την πρώτη φορά που τεχνολογία SOFC περνά τέτοιο έλεγχο σε περιβάλλον πλοίου, καθιστώντας την ικανή προς χρήση στον θαλάσσιο τομέα.

Η εν λόγω εξέλιξη επιβεβαιώνει ότι η τεχνολογία αυτή μπορεί να λειτουργήσει αξιόπιστα υπό τις αντίξοες συνθήκες ενός θαλάσσιου περιβάλλοντος, όπως είναι οι ακραίες θερμοκρασίες, η υψηλή υγρασία, οι δονήσεις, η κλίση και οι ηλεκτρομαγνητικές εκπομπές. Η συγκεκριμένη τεχνολογία σημειώνεται ότι δεν είναι μόνο αξιόπιστη αλλά και αποδοτική, καθώς η λειτουργία της απαιτεί σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες σε σύγκριση με άλλες λύσεις, παρέχοντας μια ικανοποιητική εναλλακτική στους συμβατικούς κινητήρες.

Μέσα στο τρέχον έτος, η Doosan Fuel Cell προγραμματίζει να ολοκληρώσει τη δοκιμασία και την πιστοποίηση όλων των μερών του SOFC, προχωρώντας στην προμήθεια των συστημάτων SOFC για θαλάσσιες εφαρμογές. Σε επόμενο στάδιο, η Shell, η HD Korea Shipbuilding & Marine Engineering και η HD Hyundai θα χρησιμοποιήσουν 600 kW των SOFC ως βοηθητικές μονάδες παραγωγής ενέργειας (APUs) για την επιβεβαίωση της αξιοπιστίας και της αποδοτικότητάς τους μέσω πραγματικών δοκιμών σε διαδρομές πλοίων.

Φωτό: Doosan Fuel Cell

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.