Μια νέα γενιά PCTCs, αιχμή του δόρατος για την Κίνα  

Μια νέα γενιά PCTCs, αιχμή του δόρατος για την Κίνα  

138
Μια νέα γενιά PCTCs, αιχμή του δόρατος για την Κίνα  

Η Guangzhou Shipbuilding International (GSI), θυγατρική της κρατικής China State Shipbuilding Corporation (CSSC), υπέγραψε μια σύμβαση με την Guangzhou Yuanhai Car Carrier Transportation, μια κοινοπραξία της COSCO Shipping, για την κατασκευή τριών καινοτόμων πλοίων μεταφοράς οχημάτων και φορτηγών (PCTC).

Τα χωρητικότητας 7,000 CEU και μήκους 200 μέτρων πλοία διπλού καυσίμου θα μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμα LNG και συμβατικό πετρέλαιο ενώ σύμφωνα με τη GSI θα διαθέτουν μια ποικιλία πράσινων και έξυπνων χαρακτηριστικών όπως αντιρρυπαντικές βαφές για τη μείωση της οπισθέλκουσας και bow thrusters για την αποτελεσματικότερη πραγματοποίηση ελιγμών.

Η GSI αναφέρει ότι τα εν λόγω πλοία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν μεταξύ άλλων και για την εξαγωγή οχημάτων τελευταίας τεχνολογίας που θα καταναλώνουν ως καύσιμα υδρογόνο και φυσικό αέριο και τα οποία θα μεταφέρονται σε δύο ειδικά σχεδιασμένα καταστρώματα.

Η παραγγελία έρχεται μετά από μια ανακοίνωση που έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν η Guangzhou Yuanhai Car Carrier Transportation ανακοίνωσε την υποβολή μιας παραγγελίας για την κατασκευή έξι πλοίων μεταφοράς οχημάτων διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG και χωρητικότητας 7,500 CEU. Η κατασκευή των εν λόγω πλοίων θα γίνει από τα ναυπηγεία Xiamen Shipbuilding Industry και Mawei Shipyard της κινεζικής Fujian Shipbuilding, με την παράδοσή τους να είναι προγραμματισμένη για τα έτη 2025 και 2026.

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.