Συνεργασία LR και HJSC για την προώθηση του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου

Συνεργασία LR και HJSC για την προώθηση του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου

48
Συνεργασία LR και HJSC για την προώθηση του LNG ως εναλλακτικού καυσίμου

Το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο HJ Shipbuilding & Construction (HJSC, πρώην Hanjin Heavy Industries & Construction) έλαβε πρόσφατα έγκριση από τον νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR) για τον σχεδιασμό ενός containership διπλού καυσίμου χωρητικότητας 7.700 TEUs, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο LNG.

Τον Νοέμβριο του 2021, LR και HJSC υπέγραψαν μνημόνιο συμφωνίας για την ανάπτυξη του νέου πλοίου, στο πλαίσιο του οποίου η HJSC θα ήταν υπεύθυνη για τον σχεδιασμό του containership, ενώ ο LR θα αναλάμβανε την αξιολόγηση και την έγκριση του σχεδιασμού. Το μήκους 272 μ. πλοίο θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 22 κόμβων, ενώ θα συμμορφώνεται με τους πιο πρόσφατους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που έχει ορίσει ο ΙΜΟ.

Η HJSC δήλωσε ότι εστιάζει στον σχεδιασμό containerships χωρητικότητας 7.000 TEUs λόγω της αυξημένης ζήτησης για πλοία τέτοιου μεγέθους τον προηγούμενο χρόνο, ενώ παράλληλα η εταιρεία πραγματοποιεί έρευνα για την ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων, προκειμένου να ανταποκριθεί στις σχετικές απαιτήσεις της αγοράς.

Παράλληλα, το ναυπηγείο προωθεί τη χρήση και άλλων εναλλακτικών καυσίμων, καθώς τον Οκτώβριο του 2021 έλαβε από τη γερμανική επενδυτική εταιρεία MPC Capital και τους συνεργάτες της μια παραγγελία για τη ναυπήγηση τεσσάρων containerships, τα οποία θα μπορούν μελλοντικά να καταναλώνουν ως καύσιμο μεθανόλη, με την πραγματοποίηση σχετικών μετασκευών.

Φωτό: HJSC

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.