Η γαλλική εταιρεία κατασκευής συστημάτων διαχείρισης LNG GTT και η εταιρεία σχεδιασμού πλοίων SDARI έλαβαν από τον νηογνώμονα DNV Έγκριση επί της Αρχής (AiP) για έναν καινοτόμο σχεδιασμό που αφορά φορτηγά πλοία κατηγορίας Newcastlemax και κατανάλωσης καυσίμου LNG, τα οποία διαθέτουν δεξαμενή μεμβράνης της GTT.
Σύμφωνα με τον νέο σχεδιασμό, η δεξαμενή του LNG θα είναι εγκατεστημένη πάνω από το μηχανοστάσιο του πλοίου, αποτελώντας τη βέλτιστη διάταξη για την αποθήκευση του καυσίμου LNG, χωρίς να επηρεάζεται ο διαθέσιμος χώρος μεταφοράς φορτίου, και αυξάνοντας παράλληλα την αυτονομία αλλά και τις περιβαλλοντικές επιδόσεις σε σχέση με τους συμβατικούς σχεδιασμούς Newcastlemax φορτηγών πλοίων. Συγκεκριμένα, το εν λόγω πλοίο μπορεί να πραγματοποιήσει το ταξίδι Βραζιλία-Κίνα μετ’ επιστροφής με έναν μόνο εφοδιασμό καυσίμου LNG.
Επιπλέον, οι τρεις εταιρείες μελέτησαν μεταξύ άλλων το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου LNG του πλοίου καθώς και στοιχεία που σχετίζονται με την αρχιτεκτονική του πλοίου, όπως η ευστάθεια σε περίπτωση βλάβης. Η Έγκριση επί της Αρχής επιβεβαιώνει ότι ο σχεδιασμός συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ασφαλείας και αποτελεί μια τεχνικά εφικτή λύση για φορτηγά πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG.
Φωτό: DNV