Τα απόνερα του Brexit: O Όμιλος Grimaldi αποχαιρετά το βρετανικό νηολόγιο

Τα απόνερα του Brexit: O Όμιλος Grimaldi αποχαιρετά το βρετανικό νηολόγιο

248
Τα απόνερα του Brexit: O Όμιλος Grimaldi αποχαιρετά το βρετανικό νηολόγιο

Κατά τους τελευταίους μήνες, ο Όμιλος Grimaldi, που εδρεύει στη Νάπολη, έχει προχωρήσει σε μια σημαντική αναβάθμιση της παρουσίας του στη Μάλτα, λαμβάνοντας πολλαπλές πρωτοβουλίες, που καταδεικνύουν την πλήρη δέσμευσή του στην προώθηση του θαλάσσιου τομέα της χώρας.

Ειδικότερα, μετά την αποχώρηση του ΗΒ από την ΕΕ, η εταιρεία Atlantic Container Line (ACL) του ομίλου προχώρησε, κατά τους τελευταίους μήνες, στη μεταγραφή του στόλου της, αφήνοντας τη σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου γι’ αυτήν της Μάλτας. Συνολικά εννέα πλοία της ACL είναι εγγεγραμμένα στο νηολόγιο της Μάλτας, ενώ άλλο ένα πρόκειται να προστεθεί τους επόμενους μήνες. Η ACL διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων con/ro (μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τροχοφόρων φορτίων), προσφέροντας τακτικά δρομολόγια μεταξύ των λιμένων της Βόρειας Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.

Επιπροσθέτως, η εταιρεία Malta Motorways of the Sea Ltd (MMOS), που ανήκει επίσης στον Όμιλο Grimaldi, ενίσχυσε προσφάτως τον στόλο της μετά και την αγορά δύο ακόμα πλοίων ro/ro. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία MMOS με έδρα τη Βαλέτα διαθέτει αυτή τη στιγμή έξι σύγχρονα πλοία ro/ro, που εκτελούν τακτικά δρομολόγια εντός της Μεσογείου.

Τέλος, κατά τη διάρκεια του τρέχοντος μήνα, ο Όμιλος Grimaldi αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θαλάσσια διασύνδεση που προσφέρει μεταξύ Ιταλίας (από τη Γένοβα, το Λιβόρνο και την Κατάνια) και Μάλτας. Πιο συγκεκριμένα, κατά το δεύτερο μισό του Απριλίου, στα εν λόγω δρομολόγια θα προστεθεί ένα εκ των δώδεκα GG5G-class πλοίων ro/ro που έχει παραγγείλει ο όμιλος. Ένα δεύτερο πλοίο GG5G-class θα προστεθεί στην εν λόγω γραμμή στις αρχές Ιουνίου.

Τα GG5G-class αποτελούν τα μεγαλύτερα πλοία ro/ro στον κόσμο, ενώ είναι επίσης τα πιο φιλικά στο περιβάλλον, καθώς διαθέτουν πολλές καινοτόμες τεχνολογίες, που βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου, μειώνουν κατά το ήμισυ τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και αναβαθμίζουν τη συνολική απόδοση του πλοίου. Τέσσερα εξ αυτών έχουν παραδοθεί, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται υπό κατασκευή στην Ασία.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.