Η ONE πρόσω ολοταχώς για το γκρουπ των 3 εκατ. TEUs

    82
    Η ONE πρόσω ολοταχώς για το γκρουπ των 3 εκατ. TEUs

    Η είδηση της αποχώρησης της Hapag-Lloyd από τη THE Alliance οδήγησε τους αναλυτές να εκτιμήσουν ότι η μικρότερη συμμαχία των τακτικών γραμμών θα είναι σε θέση να «επιβιώσει» από το 2025 και έπειτα εφόσον και εάν η MSC αναλάβει τον ηγετικό ρόλο που κατείχε η Hapag-Lloyd.

    Ωστόσο, τα εναπομείναντα μέλη της THE Alliance φαίνεται να διαφωνούν. Πιο συγκεκριμένα, η Ocean Network Express ανακοίνωσε τα φιλόδοξα σχέδιά της για σημαντική επέκταση της μεταφορικής ικανότητας του στόλου της.

    Επί του παρόντος, ο ιαπωνικός κολοσσός των τακτικών γραμμών διαχειρίζεται στόλο μεταφορικής ικανότητας ύψους 1,82 εκατ. TEUs. Εάν οι φιλοδοξίες της ONE μετουσιωθούν, ο στόλος της θα αυξηθεί μελλοντικά κατά 1,2 εκατ. TEUs. Για τον στόχο αυτό, η ONE θα επενδύσει πάνω από $25 δισ. έως και το 2030.

    Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο χαρακτηρίζεται «επιθετικό» από τη Linerlytica, εταιρεία αναλύσεων που εστιάζεται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών. Όπως υπογραμμίζεται σε σχετική ανάλυση, αποτελεί μια προσπάθεια ανάκτησης μεριδίου στην αγορά.

    Σε κάθε περίπτωση, το φιλόδοξο σχέδιο της ONE ενδέχεται να συνιστά μονόδρομο ελέω της αποχώρησης της Hapag-Lloyd από τη THE Alliance. Τα υπόλοιπα μέλη της συμμαχίας ONE, HMM και Yang Ming, δεν διαθέτουν επί του παρόντος αρκετό μέγεθος για να διασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητα της συμμαχίας από το 2025 και έπειτα.

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.