Η Mitsui E&S Co. Ltd., σε συνεργασία με τη MAN Energy Solutions, πραγματοποίησε μια πρωτοποριακή δοκιμή στον τομέα της ναυτιλίας. Συγκεκριμένα, η δοκιμή αφορά έναν δίχρονο κινητήρα MAN B&W με διάμετρο εμβόλου 50 εκ., τροφοδοτούμενο με υδρογόνο.
Η Mitsui μετέτρεψε έναν από τους τέσσερις κυλίνδρους ενός δίχρονου κινητήρα τύπου MAN B&W ME-GI ώστε αυτός να λειτουργεί με υδρογόνο αντί για πετρέλαιο ή φυσικό αέριο. Για την τροφοδοσία του κινητήρα με υδρογόνο, χρησιμοποίησε ένα ειδικό σύστημα εγχύσεως υδρογόνου, το οποίο η ίδια εταιρεία ανέπτυξε το 2023. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο κινητήρας ανταποκρίθηκε επιτυχώς σε διαφορετικά επίπεδα απαιτήσεων ισχύος μέχρι την υψηλότερη δυνατή απαίτηση (100% φορτίο), χωρίς να εμφανίσει προβλήματα κατά τη λειτουργία του. Η υιοθέτηση αυτού του τροποποιημένου κινητήρα συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου έως και 95%.
Η δοκιμή αυτή αποτελεί την πρώτη επιτυχημένη δοκιμή καύσης υδρογόνου σε μεγάλο ναυτιλιακό δίχρονο κινητήρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Η δυνατότητα λειτουργίας αυτού του κινητήρα προσφέρει μια βιώσιμη αλλά και αποδοτική εναλλακτική.