Μηχανές πολλαπλών καυσίμων στα «θέλω» της ναυτιλίας

Μηχανές πολλαπλών καυσίμων στα «θέλω» της ναυτιλίας

53
Μηχανές πολλαπλών καυσίμων στα «θέλω» της ναυτιλίας

Η Royal Boskalis πρόσφατα ανακοίνωσε την εμπορική της σύμβαση με την MAN Energy Solutions για τρεις κινητήρες τύπου MAN 49/60. Η σύμβαση αφορά ένα Trailing Suction Hopper Dredger (TSHD) με χωρητικότητα αποθήκευσης 31.000 κυβικών μέτρων.

To σύστημα πρόωσης του THSD θα συνδυάζει την ιπποδύναμη ενός ντίζελ κινητήρα με την ευελιξία και την υψηλή αποδοτικότητα που μπορούν να προσφέρουν τα δύο Azipods. Το υβριδικό αυτό σύστημα προσφέρει ασύμμετρη κατανομή φορτίου. Να σημειωθεί επίσης ότι οι κύριοι κινητήρες ντίζελ είναι κλάσης BV διπλού καυσίμου και μπορούν να τροφοδοτηθούν με συμβατικά καύσιμα (HFO,MDO,MGO) είτε βιοκαύσιμα όπως το HVO και το FAME και με πράσινη μεθανόλη.

Ο κινητήρας MAN 49/60 διαθέτει υψηλή ισχύ ανά κύλινδρο της τάξης των 1300kW ενώ ο τύπος του σχήματος L θα αποτελείται από έξι κυλίνδρους παρόλο που μπορεί να φιλοξενήσει έως και δέκα. Επίσης κάθε κινητήρας MAN 49/60 θα συνοδεύεται από ένα σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων, MAN Low Pressure Selective Catalytic Reduction (LP-SCR). To εν λόγω σύστημα θα βρίσκεται τοποθετημένο στο σύστημα εξάτμισης του κινητήρα ώστε το πλοίο να είναι συμμορφωμένο με το IMO Tier III ενώ δεν απαιτεί σιγαστήρα όπως τα συνηθισμένα συστήματα SCR.

Φωτό: MAN Energy Solutions

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.