Δεξαμενόπλοια, containerships και LNGCs τα ισχυρά χαρτιά των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων

Δεξαμενόπλοια, containerships και LNGCs τα ισχυρά χαρτιά των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων

83
Δεξαμενόπλοια, containerships και LNGCs τα ισχυρά χαρτιά των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων

Η πλειοψηφία των πλοίων που βρίσκονται υπό ναυπήγηση στη Νότια Κορέα είναι είτε LNG carriers, είτε containerships, είτε δεξαμενόπλοια, γεγονός που αντανακλά τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζει η ναυπηγική χώρα στις κατασκευές πλοίων των προαναφερθέντων τύπων.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της Veson Press (VesselsValue), στα τέλη Οκτωβρίου υπό ναυπήγηση στη Νότια Κορέα βρίσκονταν 741 πλοία, αξίας $121,13 δισ. Από αυτά, τα 249 είναι LNG carriers συνολικής αξίας $66,1 δισ., τα 263 είναι containerships συνολικής αξίας $34,2 δισ., τα 135 είναι δεξαμενόπλοια συνολικής αξίας $10,27 δισ., τα 67 είναι LPG carriers συνολικής αξίας $6,64 δισ., ενώ τα υπόλοιπα 27 είναι vehicle carriers, offshore, Ro-Ro, Ferry, Small Dry.

Όπως καθίσταται σαφές από τα δεδομένα της Veson Press, παρότι τα LNG carriers σε όρους αριθμού πλοίων καταλαμβάνουν περίπου το ένα τρίτο του συνολικού orderbook, σε όρους αξίας καταλαμβάνουν πάνω από το 50%. Το γεγονός αυτό οφείλεται στο υψηλό κόστος ναυπήγησης των LNG carriers, εν μέσω ιδιαίτερα θετικών βραχυπρόθεσμων και μεσοπρόθεσμων προοπτικών.

Είναι άξιο αναφοράς ότι ο παγκόσμιος στόλος 1.039 LNGCs έχει συνολική αξία περίπου $190 δισ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.