O DNV GL εγκρίνει το σχεδιασμό bulk carrier με καύσιμο LNG

O DNV GL εγκρίνει το σχεδιασμό bulk carrier με καύσιμο LNG

346
O DNV GL εγκρίνει το σχεδιασμό bulk carrier με καύσιμο LNG

Η εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha, Ltd. (“K” Line) και το ναυπηγείο Namura Shipbuilding Co., Ltd. (Namura Shipyard) έλαβαν από κοινού από το νηογνώμονα DNV GL Έγκριση Επί της Αρχής (Approval In Principle) για ένα νέο σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς μεταλλευμάτων το οποίο καταναλώνει καύσιμο LNG. Ο νέος σχεδιασμός προσφέρει την ίδια ταχύτητα πλεύσης και την ίδια χωρητικότητα με εκείνες του πλοίου αναφοράς της σειράς WOZMAX®, ενώ παράλληλα ικανοποιεί τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του EEDI.

Το ενδιαφέρον για το φυσικό αέριο ως ναυτιλιακό καύσιμο αυξάνεται, κυρίως λόγω του επερχόμενου κανονισμού για το ανώτατο ορίο θείου και των στόχων του ΙΜΟ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου (GHG). Η τεχνική ωριμότητα, η αποδοτικότητα, η διαθεσιμότητα και η μείωση των εκπομπών που προσφέρει το LNG ως καυσίμο πλοίων το καθιστούν μια ελκυστική και βιώσιμη επιλογή για πολλά είδη πλοίων, και ιδίως για τα νεότευκτα.

Ο σχεδιασμός του εν λόγω πλοίου βασίζεται σε εκείνον του πλοίου της σειράς WOZMAX® του ναυπηγείου Namura, ένα φορτηγό πλοίο το οποίο διαθέτει το ιδανικό μέγεθος για τη μεταφορά σιδηρομεταλλευμάτων από τη δυτική Αυστραλία. Ο νέος σχεδιασμός περιλαμβάνει μια τροποποίηση στα αμπάρια του πλοίου, ενώ οι δεξαμενές του καύσιμου LNG είναι τοποθετημένες στο μέσον του πλοίου χωρίς όμως να αλλάζουν το σχήμα της γάστρας ή να μειώνουν σημαντικά τη χωρητικότητα σε φορτίο. Χρησιμοποιώντας καύσιμο LNG, το εν λόγω πλοίο θα μπορεί να πραγματοποιεί ένα κυκλικό δρομολόγιο μεταξύ Σιγκαπούρης και Βραζιλίας, χωρίς να χρειάζεται ανεφοδιασμό καυσίμου.

Πηγή: DNV GL