Επιθετικό «μάρκετινγκ» της Shell αναφορικά με την παραγωγή πετρελαίου

Επιθετικό «μάρκετινγκ» της Shell αναφορικά με την παραγωγή πετρελαίου

59
Επιθετικό «μάρκετινγκ» της Shell αναφορικά με την παραγωγή πετρελαίου

Στρατηγική στροφή έναντι των πρότερων στόχων που είχε θέσει αναφορικά με την παραγωγή πετρελαίου και την απανθρακοποίηση φαίνεται να πραγματοποιεί η Shell, η οποία έδωσε το πράσινο φως για υπεράκτια πλατφόρμα εξόρυξης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού. Πρόκειται για τη 15η τέτοια πλατφόρμα στην οποία μετέχει ο κολοσσός ενέργειας. O άλλος εταίρος στην πλατφόρμα είναι η νορβηγική Equinor με ποσοστό 49%

Ειδικότερα, το εν λόγω project έχει ως στόχο παραγωγική ικανότητα ύψους 90.000 βαρελιών ισοδύναμου πετρελαίου ημερησίως και συνοδεύεται από ένα επιθετικό «μάρκετινγκ» της εταιρείας, η οποία υπογραμμίζει πως θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή πετρελαίου μέχρι και το 2050. Η εκκίνηση της παραγωγής πετρελαίου στο πλαίσιο του εν λόγω project, ονόματι Sparta, εκτιμάται για το 2028.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.