Θολό τοπίο για τα bulk carriers

Θολό τοπίο για τα bulk carriers

250
Θολό τοπίο για τα bulk carriers

Παρότι εντός της περασμένης εβδομάδας, οι ναύλοι των bulk carriers κατέγραψαν σημαντική άνοδο, η αβεβαιότητα επιμένει. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal, η συγκεκριμένη αβεβαιότητα πηγάζει από τις ανησυχίες για επικείμενη επιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας.

Σε κάθε περίπτωση, ο ΟΟΣΑ πρόσφατα σημείωσε ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος έχει πλέον «περάσει» και πως η οικονομική δραστηριότητα θα καταγράψει άνοδο προς τα τέλη του έτους. Συνεπώς, η Intermodal διαφαίνεται μετριασμένα αισιόδοξη, δεδομένου του κρίσιμου ρόλου που διαδραματίζει η Κίνα για την αγορά των dry.

Παράλληλα, στο μέτωπο της προσφοράς, ο παγκόσμιος στόλος έχει καταγράψει μέχρι στιγμής φέτος άνοδο της τάξεως του 2,5%, έναντι 2,9% το 2022, 3,6% το 2021, 3,8% το 2020 και 4% το 2019, σημειώνει η Intermodal. Στο πλαίσιο αυτό, παρά τις αυξημένες αξίες πλοίων, οι εταιρείες οδηγήθηκαν στην τοποθέτηση νέων παραγγελιών. Το orderbook πλέον ανέρχεται στο 8% του παγκόσμιου στόλου, ενώ περισσότερα από 600 πλοία έχουν ηλικία μεγαλύτερη των 25 ετών.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.