Πρωτοποριακός σχεδιασμός επιβατηγού πλοίου από την KNUD E. HANSEN A/S

Πρωτοποριακός σχεδιασμός επιβατηγού πλοίου από την KNUD E. HANSEN A/S

181
Πρωτοποριακός σχεδιασμός επιβατηγού πλοίου από την KNUD E. HANSEN A/S

Το σχεδιασμό ενός επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου (ΕΓ-ΟΓ) τρίτης γενιάς ανέλαβε η ναυπηγική εταιρεία KNUD E. HANSEN A/S, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή της.

Η παραγγελία του πλοίου έγινε από τη Δανέζικη εταιρεία ακτοπλοϊκών μεταφορών Strandfaraskip Landsins και αναμένεται να αντικαταστήσει το 40 m RoPax ferry που εξυπηρετεί τη γραμμή ανάμεσα στο νησί Nólsoy και την πόλη Tórshavn, στις νήσους Φερόες.

Το νέο πλοίο θα διαθέτει τα εξής χαρακτηριστικά:

Ολικό μήκος: 37.25 μ

Πλάτος: 11.00 μ

Βύθισμα: 3.00 μ

Χωρητικότητα: περίπου 160 dwt

Χωρητικότητα επιβατών θέρους/χειμώνα: 170 / 90 άτομα

Χωρητικότητα αυτοκινήτων: 10-12 οχήματα

Χωρητικότητα φορτηγών: 2 φορτηγά

Μέγιστη ταχύτητα: 12.0 kn

Υπηρεσιακή ταχύτητα: 10.5 kn

Κύριες μηχανές: 3 x 500 kW

Νηογνώμονας: DNVGL/BV

Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός του το καθιστά φιλικό προς το περιβάλλον και εξαιρετικά οικονομικό (το πλοίο θα διαθέτει μπαταρίες και σύστημα ανάκτησης θερμότητας) καθώς όπως αναφέρουν οι σχεδιαστές του, θα μπορεί να πραγματοποιεί ένα ταξίδι μετ’επιστροφής από το Nólsoy στο Tórshavn καταναλώνοντας αποκλειστικά ενέργεια από τη μπαταρία του! Περαιτέρω, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ασφάλεια, καθώς το πλοίο θα διαθέτει διπλό τοίχωμα (double hull) και θα μπορεί να αντεπεξέλθει σε κυματισμό ύψους έως και τριών μέτρων.

ferry