Common Structural Rules

Common Structural Rules

28
Common Structural Rules

Η Ελληνική Τεχνική Επιτροπή του Διεθνούς Νηογνώμονα RINA επικεντρώθηκε σε θέματα, όπως η εναρμόνιση των κοινών κανονισμών Common Structural Rules, η τρέχουσα κατάσταση της κινεζικής ναυπηγικής βιομηχανίας και η εφαρμογή της απαγόρευσης του αμιάντου στα πλοία, στην πρόσφατη συνεδρίασή της, την Τρίτη 30 Οκτωβρίου του 2012, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιώς.

Ο Σπύρος Ζολώτας, Country Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο, στο καλωσόρισμα του προς τους συμμετέχοντες, εν συντομία αναφέρθηκε στα επιτεύγματα του RINA στην περιοχή και τις προκλήσεις για το 2013.

Οι πρόεδροι της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής του RINA, ο Κος. Άκης Τσιριγκάκης και ο Κος Θεόδωρος Μπαλτατζής, στην εισαγωγή τους, κάλεσαν τα μέλη για μια ακόμη πιο ενεργή συμμετοχή  θεωρώντας ιδιαίτερα σημαντική την επικείμενη  προεδρία του RINA στο Συμβούλιο της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων (IACS) τον επόμενο χρόνο. Τόνισαν την συνεχώς αναπτυσσόμενη παρουσία του RINA σε όλο τον κόσμο, καθώς και τα γραφεία που άνοιξαν και τα έργα των νέων ναυπηγήσεων στην Άπω Ανατολή.

Ο Stefano Bertilone, General Manager για την Ελλάδα, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική έκανε μια παρουσίαση σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις του RINA. Τόνισε τη νέα αποστολή του RINA, τη στρατηγική σχετικά με τις ναυπηγήσεις στην Άπω Ανατολή και το νέο δίκτυο γραφείων με τις προσθήκες στην Κύπρο και στη Τζέντα.

Ο Dino Cervetto, Technical Services Sector Manager και μέλος της ομάδας της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων (IACS) για την εφαρμογή των CSR, εξήγησε το τρέχον στάδιο ανάπτυξης σχετικά με την εφαρμογή της εναρμόνισης των CSR που είναι τώρα διαθέσιμες στην Βιομηχανία. Ο  RINA είναι σήμερα έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς και το σχετικό λογισμικό του έχει λάβει θετικά σχόλια.

Ο Yang Yi, RINA Marine Manager για την Κίνα, στην παρουσίασή του, έδωσε μια γενική εικόνα της ναυπηγικής βιομηχανίας στην Κίνα, τονίζοντας επίσης πληροφορίες σχετικά με τα νέου τύπου «οικολογικά» πλοία που προσφέρονται σήμερα από τους περισσότερους σχεδιαστές και τα ναυπηγεία της Άπω Ανατολής.

Οι τεχνικές παρουσιάσεις της συνάντησης έκλεισαν με τον κ. Cervetto, ο οποίος αναφέρθηκε στην εφαρμογή της απαγόρευσης του αμιάντου στα πλοία υπό ναυπήγηση αλλά και στα υπάρχοντα πλοία.

Η Ελληνική Τεχνική Επιτροπή του RINA απαρτίζεται από τους σημαντικότερους τεχνικούς διευθυντές γνωστών ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών, καθώς και από εκλεκτούς καλεσμένους, όπως ο κ. Τάκης Κουτρής, Πρόεδρος της Martecma.

Ο Όμιλος RINA είναι μια διεθνής εταιρεία που βοηθά τις επιχειρήσεις και τις κοινότητες για την επίτευξη μεγαλύτερης ανταγωνιστικότητας και την αποτελεσματική διαχείριση των κινδύνων μέσω της σύλληψης, της δημιουργίας, της διαχείρισης και της αξιολόγησης των έργων. Ο Όμιλος έχει αναπτύξει τις καλύτερες ικανότητες και σε συνδυασμό με τις δικές του αξίες της ακεραιότητας και της υπευθυνότητας, που έχουν αποκτηθεί σε πάνω από 150 χρόνια εμπειρίας, σε έναν τρόπο εργασίας που ανταποκρίνεται στις υψηλότερες προσδοκίες. Ο Όμιλος RINA παρέχει προηγμένες τεχνικές υπηρεσίες μέσω ενός δικτύου των εταιρειών που ασχολούνται σε διάφορους τομείς που καλύπτουν το Περιβάλλον και την Ποιότητα, την Ενέργεια, τη Ναυτιλία, την Ηθική και Ασφάλεια, την Παραγωγή Τροφίμων και Υγεία, τις Υποδομές και Κατασκευές, Logistics και Μεταφορές. Με κύκλο εργασιών περίπου 300 εκατ. ευρώ το 2012, πάνω από 2.100 υπαλλήλους και 130 γραφεία σε 42 χώρες σε όλο τον κόσμο, ο RINA ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών του και αναγνωρίζεται ως έγκυρο μέλος των σημαντικών διεθνών οργανισμών και σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη νέων νομοθετικών προτύπων

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.