«Χρυσές δουλειές» στα ναυπηγεία της Ν. Κορέας: Oι πέντε εταιρείες-πρωταθλήτριες στις παραγγελίες

    1297
    «Χρυσές δουλειές» στα ναυπηγεία της Ν. Κορέας: Oι πέντε εταιρείες-πρωταθλήτριες στις παραγγελίες

    Στα τέλη Οκτωβρίου, υπό ναυπήγηση στη Νότια Κορέα βρίσκονταν 741 πλοία, αξίας $121,13 δισ. Από αυτά, τα 125 ‒δηλαδή το 17,3%‒ έχουν παραγγελθεί από πέντε ναυτιλιακές εταιρείες. Η αξία των συγκεκριμένων παραγγελιών ανέρχεται αθροιστικά στα $30 δισ., δηλαδή το 24,7% της συνολικής αξίας των παραγγελιών.

    Τα προαναφερθέντα βασίζονται σε δεδομένα πρόσφατης έκθεσης της Veson Press (VesselsValue) και καταδεικνύουν ότι, σε όρους αξίας, ένα στα τέσσερα πλοία που βρίσκονται υπό ναυπήγηση στη Νότια Κορέα έχει παραγγελθεί από μόλις πέντε εταιρείες.

    Στη νούμερο ένα θέση βρίσκεται η NYK Line, με παραγγελίες για 29 πλοία αξίας $7,62 δισ. Όλα τα πλοία είναι LNG carriers μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, σημειώνει η Veson Press.

    Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Global Meridian Holdings, με παραγγελίες για 23 LNG carriers μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, αξίας $6,1 δισ. Στην τρίτη θέση η Evergreen Marine Corp. με παραγγελίες αξίας $5,9 δισ. για 34 New Panamax containerships μεταφορικής ικανότητας 15.000 έως 15.500 TEUs.

    Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Mitsui O.S.K. Lines, με παραγγελίες αξίας $5,56 δισ. ‒ κυρίως LNG carriers μεγάλης μεταφορικής ικανότητας. Ακόμα, η έκθεση της Veson Press τοποθετεί στην πέμπτη θέση την Eastern Pacific Shipping με παραγγελίες αξίας $4,85 δισ. για συνολικά 18 πλοία, κυρίως containerships και LPG carriers.

    Τέλος, άξιο αναφοράς είναι ότι, σε όρους αριθμού πλοίων, στην πρώτη θέση της κατάταξης δεν βρίσκεται καμία από τις πέντε προαναφερθείσες εταιρείες, αλλά ο κολοσσός των τακτικών γραμμών CMA CGM. Η CMA CGM έχει παραγγείλει 38 containerships στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία διαφόρων τύπων με συνολική αξία $3,83 δισ.

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.