Νεότευκτο πλοίο μεταφοράς μεθανόλης στον στόλο της MOL

Νεότευκτο πλοίο μεταφοράς μεθανόλης στον στόλο της MOL

88
Νεότευκτο πλοίο μεταφοράς μεθανόλης στον στόλο της MOL

Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines (MOL) παρέλαβε πρόσφατα από το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard ένα νεότευκτο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς μεθανόλης, το οποίο μπορεί να καταναλώνει ως καύσιμο είτε μεθανόλη είτε συμβατικό μαζούτ.

Το μήκους 186 μ. πλοίο με την ονομασία «Cypress Sun» αποτελεί αδελφό πλοίο του «Capilano Sun», το οποίο η MOL παρέλαβε το 2021, ενώ έχει ναυλωθεί για μακροχρόνια περίοδο από την καναδική εταιρεία Waterfront Shipping Company (WFS).

Αυτή τη στιγμή η MOL φαίνεται να διαθέτει τον μεγαλύτερο παγκοσμίως στόλο πλοίων μεταφοράς μεθανόλης, με συνολικά δεκαεννέα πλοία, συμπεριλαμβανομένου του «Cypress Sun», ενώ η εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη από το 2016 να αυξάνει τον αριθμό των πλοίων του στόλου της μπορούν να καταναλώνουν, εκτός από πετρέλαιο, και μεθανόλη ως καύσιμο.

Υπολογίζεται ότι η χρήση της μεθανόλης ως ναυτιλιακού καυσίμου μπορεί να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx) έως και κατά 99%, τις εκπομπές βλαβερών σωματιδίων (PM) έως και κατά 95%, τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) έως και κατά 80% και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και κατά 15% σε σύγκριση με την καύση συμβατικών ορυκτών καυσίμων.

Φωτό: Mitsui O.S.K. Lines

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.