Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία επαναπροσδιορίζονται σε θολά νερά

Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία επαναπροσδιορίζονται σε θολά νερά

85
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία επαναπροσδιορίζονται σε θολά νερά

Εν μέσω σημαντικών οικονομικών προκλήσεων, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία αναθεωρούν τους ετήσιους στόχους παραγγελιών για το 2023.

Συγκεκριμένα, οι στόχοι της Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) για φέτος ανέρχονται σε παραγγελίες αξίας $18,2 δισ. Oι θυγατρικές της KSOE, Hyundai Heavy Industries (HHI) και Hyundai Mipo Dockyard (HMD), έχουν πλέον στόχο παραγγελιών στα $11,9 δισ. (+5% σε σχέση με το 2022) και $3,7 δισ. αντίστοιχα (+3% σε σχέση με το 2022). Εξαίρεση αποτελεί η Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI), ο ετήσιος στόχος της οποίας για το 2023 είναι μειωμένος κατά 43% σε ετήσια βάση, στα $2,6 δισ.

Για τις Samsung Heavy Industries (SHI) και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, οι στόχοι παραγγελιών κινούνται στα ίδια περίπου (ή ελαφρώς χαμηλότερα) επίπεδα του 2022, κυρίως λόγω των εκκρεμών ναυπηγήσεων LNG carriers και offshore plants. Ως εκ τούτου, οι στόχοι των KSOE, SHI και DSME ανέρχονται φέτος σε $32,7 δισ., μειωμένοι 7% συγκριτικά με τους αντίστοιχους στόχους του 2022 αλλά υψηλότεροι κατά 2% έναντι του 2021.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.