Mε ελάχιστους μήνες να απομένουν μέχρι την εφαρμογή του sulphur cap από 1/1/2020, σημαντικοί ναυτιλιακοί φορείς εξακολουθούν να εκφράζουν ανοιχτά τις ανησυχίες τους για την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας του ΙΜΟ.
Πρόσφατα μάλιστα το World Shipping Council, η BIMCO, η Cruise Lines International (CLIA) και η International Parcel Tankers Association εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση, με την οποία καλούν όλα τα κράτη-μέλη του ΙΜΟ να εφαρμόσουν τον περιβαλλοντικό κανονισμό.
Στο πλαίσιο αυτό, ο John Butler, πρόεδρος και CEO του World Shipping Council ανέφερε ότι η ημερομηνία εφαρμογής της νομοθεσίας, για τη χρήση καυσίμων από τα πλοία με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%, είναι σαφής και κάλεσε τον ΙΜΟ να υπενθυμίσει τις δεσμεύσεις όσων κρατών σκέφτονται να τροποποιήσουν ή να μην εφαρμόσουν το sulphur cap. Ο ίδιος επεσήμανε ότι πρόσφατα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για μη εφαρμογή του κανονισμού εκ μέρους κάποιων κρατών είναι δυσάρεστα.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιούλιο, η κυβέρνηση της Ινδονησίας αποφάσισε τα υπό ινδονησιακή σημαία πλοία να συνεχίσουν και μετά το 2020 να καταναλώνουν καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 3,5% εφόσον αυτά πλέουν στα χωρικά ύδατα της χώρας, ενώ σε κάτι ανάλογο έχει προβεί και η Ινδία.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ