
Mε ανησυχία και σκεπτικισμό αντιμετωπίζουν οι αρχές της Δυτικής Αυστραλίας τα αυξημένα περιστατικά έκθεσης ναυτικών στον κορονοϊό, τα πλοία των οποίων προσεγγίζουν τα λιμάνια της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο δύο μέλη πληρώματος του πλοίου μεταφοράς ζώων «Al Messilah» αποβιβάστηκαν από το πλοίο προς το σπίτι τους, όταν αυτό έδεσε στο Fremantle και ενώ εν συνεχεία επιβεβαιώθηκαν 25 κρούσματα του ιού εν πλω. Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί στα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού στα πλοία Patricia Oldendorff και Vega Dream, τα οποία είχαν ελλιμενιστεί στο Hedland πριν μερικές ημέρες.
Ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας Μαρκ Μακ Γκόουαν ανέφερε ότι η κυβέρνηση είναι ανήσυχη για την αύξηση των κρουσμάτων που προέρχονται από τη θάλασσα και ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου όσοι Αυστραλοί καταφθάνουν στη χώρα διά θαλάσσης θα πρέπει να μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε κάποιο ξενοδοχείο και μάλιστα με δικά τους έξοδα.
Tην ίδια ώρα, οι ναυτικοί των πλοίων που θα δένουν σε λιμάνια όπως στο Hedland ή το Geraldton, θα πρέπει να μεταφέρονται με πτήσεις charter στο Περθ με έξοδα της ναυτιλιακής εταιρείας, εξέλιξη με την οποία «οι εταιρείες δεν θα είναι ικανοποιημένες», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Μακ Γκόουαν.
Ο ίδιος ανέφερε ότι στις σκέψεις της τοπικής κυβέρνησης είναι τα πλοία, στα οποία έχουν εντοπιστεί κρούσματα, να μην καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας και να επιστρέφουν ενημερώνοντας παράλληλα ναυτιλιακές εταιρείες και εισαγωγείς/εξαγωγείς.
«Το πρόβλημα βέβαια σε αυτό είναι ότι αν ξεκινήσουμε μια τέτοια πολιτική, πιθανώς να μην λαμβάνουμε αληθείς πληροφορίες για κρούσματα σε πλοία», τόνισε ο κ. Μακ Γκόουαν στο κοινοβούλιο την Τρίτη 20 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το αυστραλιανό δίκτυο ABC, ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας ανέφερε μεταξύ άλλων ότι καθώς αυξάνονται οι αλλαγές πληρωμάτων μετά από πολύμηνο αποκλεισμό των ναυτικών στα πλοία, ο κίνδυνος εξάπλωσης της πανδημίας αυξάνεται.
Η κατάσταση στη Δυτική Αυστραλία παραμένει αβέβαιη με τις αρχές να προσπαθούν να βρουν λύσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας, οι οποίες όμως ίσως δημιουργήσουν προβλήματα στην ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ