
Mε ανησυχία και σκεπτικισμό αντιμετωπίζουν οι αρχές της Δυτικής Αυστραλίας τα αυξημένα περιστατικά έκθεσης ναυτικών στον κορονοϊό, τα πλοία των οποίων προσεγγίζουν τα λιμάνια της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο δύο μέλη πληρώματος του πλοίου μεταφοράς ζώων «Al Messilah» αποβιβάστηκαν από το πλοίο προς το σπίτι τους, όταν αυτό έδεσε στο Fremantle και ενώ εν συνεχεία επιβεβαιώθηκαν 25 κρούσματα του ιού εν πλω. Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί στα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού στα πλοία Patricia Oldendorff και Vega Dream, τα οποία είχαν ελλιμενιστεί στο Hedland πριν μερικές ημέρες.
Ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας Μαρκ Μακ Γκόουαν ανέφερε ότι η κυβέρνηση είναι ανήσυχη για την αύξηση των κρουσμάτων που προέρχονται από τη θάλασσα και ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου όσοι Αυστραλοί καταφθάνουν στη χώρα διά θαλάσσης θα πρέπει να μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε κάποιο ξενοδοχείο και μάλιστα με δικά τους έξοδα.
Tην ίδια ώρα, οι ναυτικοί των πλοίων που θα δένουν σε λιμάνια όπως στο Hedland ή το Geraldton, θα πρέπει να μεταφέρονται με πτήσεις charter στο Περθ με έξοδα της ναυτιλιακής εταιρείας, εξέλιξη με την οποία «οι εταιρείες δεν θα είναι ικανοποιημένες», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Μακ Γκόουαν.
Ο ίδιος ανέφερε ότι στις σκέψεις της τοπικής κυβέρνησης είναι τα πλοία, στα οποία έχουν εντοπιστεί κρούσματα, να μην καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας και να επιστρέφουν ενημερώνοντας παράλληλα ναυτιλιακές εταιρείες και εισαγωγείς/εξαγωγείς.
«Το πρόβλημα βέβαια σε αυτό είναι ότι αν ξεκινήσουμε μια τέτοια πολιτική, πιθανώς να μην λαμβάνουμε αληθείς πληροφορίες για κρούσματα σε πλοία», τόνισε ο κ. Μακ Γκόουαν στο κοινοβούλιο την Τρίτη 20 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το αυστραλιανό δίκτυο ABC, ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας ανέφερε μεταξύ άλλων ότι καθώς αυξάνονται οι αλλαγές πληρωμάτων μετά από πολύμηνο αποκλεισμό των ναυτικών στα πλοία, ο κίνδυνος εξάπλωσης της πανδημίας αυξάνεται.
Η κατάσταση στη Δυτική Αυστραλία παραμένει αβέβαιη με τις αρχές να προσπαθούν να βρουν λύσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας, οι οποίες όμως ίσως δημιουργήσουν προβλήματα στην ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο επίκεντρο διεθνών μέσων ενημέρωσης βρίσκεται η Σάμος για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με το Travel and Tour World, το νησί…

Δύο μόλις εβδομάδες πριν από την εκπνοή του 2025, η παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά χύδην ξηρού φορτίου καταγράφει ένα σημαντικό ορόσημο, με τις διά θαλάσσης…

Η λειψυδρία έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς οι μειωμένες βροχοπτώσεις και οι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ετών επηρεάζουν όλο και περισσότερο τα υδατικά…

Νεότερη Ενημέρωση (20:50) Ρυμούλκηση του δεξαμενόπλοιου σημαίας Λιβερίας από ρυμουλκό πλοίο προς το αγκυροβόλιο του λιμένα Πειραιά. Σε κατάσταση ακυβερνησίας βρίσκεται δεξαμενόπλοιο με…

Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ