
Mε ανησυχία και σκεπτικισμό αντιμετωπίζουν οι αρχές της Δυτικής Αυστραλίας τα αυξημένα περιστατικά έκθεσης ναυτικών στον κορονοϊό, τα πλοία των οποίων προσεγγίζουν τα λιμάνια της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο δύο μέλη πληρώματος του πλοίου μεταφοράς ζώων «Al Messilah» αποβιβάστηκαν από το πλοίο προς το σπίτι τους, όταν αυτό έδεσε στο Fremantle και ενώ εν συνεχεία επιβεβαιώθηκαν 25 κρούσματα του ιού εν πλω. Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί στα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού στα πλοία Patricia Oldendorff και Vega Dream, τα οποία είχαν ελλιμενιστεί στο Hedland πριν μερικές ημέρες.
Ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας Μαρκ Μακ Γκόουαν ανέφερε ότι η κυβέρνηση είναι ανήσυχη για την αύξηση των κρουσμάτων που προέρχονται από τη θάλασσα και ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου όσοι Αυστραλοί καταφθάνουν στη χώρα διά θαλάσσης θα πρέπει να μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε κάποιο ξενοδοχείο και μάλιστα με δικά τους έξοδα.
Tην ίδια ώρα, οι ναυτικοί των πλοίων που θα δένουν σε λιμάνια όπως στο Hedland ή το Geraldton, θα πρέπει να μεταφέρονται με πτήσεις charter στο Περθ με έξοδα της ναυτιλιακής εταιρείας, εξέλιξη με την οποία «οι εταιρείες δεν θα είναι ικανοποιημένες», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Μακ Γκόουαν.
Ο ίδιος ανέφερε ότι στις σκέψεις της τοπικής κυβέρνησης είναι τα πλοία, στα οποία έχουν εντοπιστεί κρούσματα, να μην καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας και να επιστρέφουν ενημερώνοντας παράλληλα ναυτιλιακές εταιρείες και εισαγωγείς/εξαγωγείς.
«Το πρόβλημα βέβαια σε αυτό είναι ότι αν ξεκινήσουμε μια τέτοια πολιτική, πιθανώς να μην λαμβάνουμε αληθείς πληροφορίες για κρούσματα σε πλοία», τόνισε ο κ. Μακ Γκόουαν στο κοινοβούλιο την Τρίτη 20 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το αυστραλιανό δίκτυο ABC, ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας ανέφερε μεταξύ άλλων ότι καθώς αυξάνονται οι αλλαγές πληρωμάτων μετά από πολύμηνο αποκλεισμό των ναυτικών στα πλοία, ο κίνδυνος εξάπλωσης της πανδημίας αυξάνεται.
Η κατάσταση στη Δυτική Αυστραλία παραμένει αβέβαιη με τις αρχές να προσπαθούν να βρουν λύσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας, οι οποίες όμως ίσως δημιουργήσουν προβλήματα στην ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Στο αμερικανικό αργό στρέφει τα «πλοκάμια» της η Ινδία, αυξάνοντας σημαντικά τις εισαγωγές. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική Braemar, οι…
Οι κλιμακούμενες εντάσεις μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν έχουν προκαλέσει εμπορικούς τριγμούς, με τις δύο χώρες μάλιστα να έχουν προβεί και σε εφαρμογή λιμενικών περιορισμών,…
Η στενή συνεργασία Ρωσίας και Κίνας στο εμπόριο συνεχίζει να ενισχύεται, καθώς οι δύο χώρες βρίσκονται στο στάδιο των συνομιλιών αναφορικά με την κατασκευή…
Η ηλεκτρική πρόωση από συστοιχίες μπαταριών λαμβάνει κύρια θέση στη ναυτιλία, με πρόσφατο παράδειγμα το Hull 096 της Incat, το μεγαλύτερο φέριμποτ παγκοσμίως που…
Το 2025 έχει, επί του παρόντος, αποτελέσει έτος χαμηλής δραστηριότητας στις παραγγελίες εμπορικών πλοίων. Από την αρχή του έτους έως και τα τέλη Απριλίου…
Το χαρτοφυλάκιό της συνεχίζει να διευρύνει η γαλλική GTT, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε την εξαγορά της δανικής Danelec. Συγκεκριμένα, η GTT υπέγραψε συμφωνία με το…
Άνοδο 25,3% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, καθώς υπήρξε μείωση των εξαγωγών και ανοδική πορεία των εισαγωγών. Ειδικότερα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ