Αγώνας δρόμου για τα διυλιστήρια λόγω 2020

Αγώνας δρόμου για τα διυλιστήρια λόγω 2020

449
Αγώνας δρόμου για τα διυλιστήρια λόγω 2020

H Ταϊβάν και η Νότια Κορέα εντατικοποιούν τις εργασίες τους ώστε να είναι πλήρως έτοιμες για το Sulphur Cap 2020 και για το λόγο αυτό έχουν ήδη προβεί στην εξαγωγή φορτίων πετρελαίου με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (VLSFO).

Mε την κίνηση αυτή αποδεικνύεται ότι ο εν λόγω τύπος καύσιμου αποτελεί μια βιώσιμη επιλογή, στην οποία τα διυλιστήρια διεθνώς μπορούν άμεσα να ανταποκριθούν. Ήδη διυλιστήρια σε Ταϊβάν και Νότια Κορέα επεξεργάζονται πρώτες ύλες με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο οι οποίες κανονικά προορίζονταν για την παραγωγή βενζίνης, προκειμένου να παράξουν VLSFO, καθώς τα περιθώρια κέρδους της βενζίνης στις εν λόγω χώρες είναι σημαντικά μειωμένα.

Σύμφωνα με στοιχεία του Reuters, η ταϊβανέζκη Formosa Petrochemical και οι νοτιοκορεάτικες GS Caltex, S-Oil Corp και Hyundai Oilbank έχουν πουλήσει φορτία VLSFO ήδη από τον περασμένο Ιούνιο.

Αναμφίβολα η μεγάλη αβεβαιότητα που επικρατεί γύρω από τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ έχει αναγκάσει όχι μόνο τις ναυτιλιακές εταιρείες αλλά και τα διυλιστήρια να αναπροσαρμόσουν τις στρατηγικές τους προκειμένου να είναι έτοιμα από 1/1/2020.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ