Επιστροφή στις παραδοσιακές αρχές και αξίες προτείνει ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος

Επιστροφή στις παραδοσιακές αρχές και αξίες προτείνει ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος

1592
Επιστροφή στις παραδοσιακές αρχές και αξίες προτείνει ο καπτ. Παναγιώτης Τσάκος

Iδιαίτερη αίσθηση, πολλά χειροκροτήματα και αρκετές μετέπειτα συζητήσεις προκάλεσαν οι αυθόρμητες δηλώσεις του καπτ. Παναγιώτη Τσάκου, κατά την παρέμβασή του στο συνέδριο της Capital Link στη Λεμεσό της Κύπρου. Ο καπτ. Παναγιώτης, αναφερόμενος στα private equity funds και σε όσους επένδυσαν τα τελευταία χρόνια στη ναυτιλία, τόνισε ότι oι νεοεισερχόμενοι επενδυτές πρέπει να σεβαστούν τους άγραφους κανόνες της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Επισήμανε μάλιστα ότι ένα πλοίο είναι μια μακροχρόνια επένδυση και δεν μπορεί να αποφέρει – συνήθως- άμεσο και… βιαστικό κέρδος. ”
“Δικαίωμα όλων των επενδυτών είναι να θέλουν γρήγορο και άμεσο κέρδος αλλά πρέπει όλοι να σέβονται τους παραδοσιακούς κανόνες του κλάδου” ανέφερε χαρακτηριστικά. Για τον καπετάνιο αλλά και για άλλους μετέπειτα ομιλητές, σχολιαστές και παραβρισκόμενους στο πολύ επιτυχές συνέδριο η αποδοχή πολύ χαμηλών ναύλων, οι βιαστικές αγοραπωλησίες και η έλλειψη σεβασμού στους άγραφους κανόνες της ναυτιλίας οδηγούν όλο τον κλάδο σε δυσπραγία, ειδικά σε αυτή την παρατεταμένα δύσκολη περίοδο για τη ναυλαγορά. “Εάν δεν υπάρχει σεβασμός στους κανόνες και ειδικά στις παραδοσιακές αξίες της ναυτιλίας τότε όλοι ζημιώνονται” τόνισε χαρακτηριστικέ ο κ. Τσάκος ενώ λίγο πιο μετά ο κ. Γ. Τσαβλίρης επικρότησε την άποψη αυτή δηλώνοντας στο ίδιο μήκος κύματος ότι η ναυτιλιακή επιχειρηματικότητα είναι “ένας μαραθώνιος και όχι ένα ξέφρενο σπριντ” επισημαίνοντας εμμέσως πλην σαφώς ότι όλες οι επενδύσεις στη ναυτιλία πρέπει να έχουν μια προοπτική σε βάθος χρόνου και όχι έναν καιροσκοπικό χαρακτήρα.

Το συνέδριο της Capital Link στη Λεμεσό της Κύπρου ολοκληρώθηκε στις 9 Φεβρουαρίου και συγκέντρωσε πλήθος ναυτιλιακών προσωπικοτήτων και επενδυτών από την Κύπρο, τη Γερμανία, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και από τις υπόλοιπες σημαντικές διεθνείς ναυτιλιακές αγορές.