Στο κενό φαίνεται πως κατέληξαν οι συζητήσεις για συγχώνευση των UK και Britannia P&I Clubs, οι οποίες είχαν ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2016.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσαν από κοινού οι δύο αλληλοασφαλιστικοί οργανισμοί, παρ’ ότι αναγνωρίσθηκαν τα οφέλη από τις πιθανές συνέργειες, δεν κατέστη, εν τέλει, δυνατό να επιτευχθεί μία από κοινού συμφωνία για τους όρους της συγχώνευσης.
Να σημειωθεί, πως σύμφωνα με επίσημα στοιχεία των δύο οργανισμών, για το έτος 2016, τα μεν μέλη του UK P&I Club διαχειρίζονταν ένα στόλο συνολικής χωρητικότητας 135 εκατ. gt, τα δε μέλη του Britannia P&I Club ένα στόλο 106 εκατ. gt.
Έχει ενδιαφέρον, ότι από κοινού τα δύο Clubs διαχειρίζονται περίπου το 24% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Τα UK & Britannia P&I Clubs βρίσκονται ήδη μεταξύ των μεγαλύτερων αλληλοασφαλιστικών οργανισμών διεθνώς, ενώ εκτιμάται πως στην περίπτωση συγχώνευσής τους θα προέκυπτε το μεγαλύτερο P&I Club παγκοσμίως.
Αυτή τη στιγμή, το Gard, είναι το μεγαλύτερο από τα 13 διεθνή Clubs, με τα μέλη του να διαχειρίζονται περισσότερους από 189 εκατ. gt, μέγεθος που αντιστοιχεί στο 17,12% της συνολικής χωρητικότητας των πλοίων που είναι ασφαλισμένα σε P&I Clubs.
Άκαρπες οι συζητήσεις για συγχώνευση των UK & Britannia P&I Clubs
Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.