Η στρατηγική ανανέωσης της Maersk Tankers

Η στρατηγική ανανέωσης της Maersk Tankers

205
Η στρατηγική ανανέωσης της Maersk Tankers

Του Νίκου Βεργούνη

Στο ναυπηγείο Sungdong, που βρίσκεται στο νοτιο-κορεάτικο λιμάνι Tongyeong-si, η Maersk Tankers βάφτισε τα δύο της νεότευκτα δεξαμενόπλοια.
Τα δύο νέα πλοία, το «Maersk Teesport» και το «Maersk Tianjin» χωρητικότητας 50.000 DWT Medium Range (MR), μαζί με το αδελφό πλοίο «Maersk Tangier», το οποίο παραδόθηκε στις 5 Φεβρουαρίου 2016, αποτελούν μέρος της ανανέωσης του στόλου της Maersk Tankers.
To 2015 η εταιρεία παρέλαβε τα πρώτα δύο («Maersk Tampa» και «Maersk Tacoma») από τα συνολικά δέκα πλοία, τα οποία είχε παραγγείλει στο ναυπηγείο Sungdong. Τα επόμενα χρόνια περίπου το 20% του στόλου της Maersk Tankers θα έχει αντικατασταθεί από νεότευκτα πλοία, τα οποία έχουν ήδη παραγγελθεί. Συγκεκριμένα, έχουν παραγγελθεί δέκα πλοία στο ναυπηγείο Sungdong της Νοτίου Κορέας και άλλα εννιά Medium Range (MR) πλοία από το ναυπηγείο Ningbo της Κίνας. Τα πλοία από το Ningbo αναμένεται να παραδοθούν τα έτη 2017 και 2018.
Η Maersk Tankers αναζητά συνεχώς ευκαιρίες για ανανέωση του στόλου της, τόσο με νεότευκτα όσο και με μεταχειρισμένα πλοία. Για το λόγο αυτό οι τιμές στην αγορά παρακολουθούνται συνεχώς, ώστε οι επενδύσεις να γίνονται σε ένα ελκυστικό επίπεδο τιμών.
Σύμφωνα με τον κ. Claus Grønborg, που είναι ο επικεφαλής του Τμήματος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της εταιρείας, μέρος της στρατηγικής της Maersk Tankers για επέκταση του στόλου της συνιστά η αύξηση των επενδύσεων στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου (product tankers). Επίσης, ο κ. Grønborg τόνισε ότι «η ανανέωση του στόλου θα συνεχιστεί όταν οι τιμές επανέλθουν σε ελκυστικά επίπεδα δεδομένου ότι τώρα είναι αρκετά υψηλές».
Η Maersk Tankers διαθέτει ένα μεγάλο στόλο από δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου, όλα κατασκευασμένα σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και αξιοπιστίας. Σήμερα ο στόλος της θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως, αριθμώντας συνολικά 156 πλοία. Από αυτά, τα 82 βρίσκονται υπό την ιδιοκτησία της εταιρείας, 24 βρίσκονται σε T/C και 50 σε pools.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.