Πολιτική διασύνδεση του Λιμένα και της πόλης του Πειραιά

Πολιτική διασύνδεση του Λιμένα και της πόλης του Πειραιά

0
Πολιτική διασύνδεση του Λιμένα και της πόλης του Πειραιά

Συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά είχε σήμερα η διοίκηση του Ο.Λ.Π. Α.Ε., στο πλαίσιο των πολιτικών διασύνδεσης του Λιμένα και της πόλης, με κύριο θέμα την εξυπηρέτηση των επισκεπτών κρουαζιέρας μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. Α.Ε. για αξιοποίηση των περιοχών Αγίου Νικολάου, Ακτής Λέοντος και Ακτής Μιαούλη.

Ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για αυξημένη τουριστική κίνηση στο λιμάνι εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων και το 2012 ανέφερε, μεταξύ άλλων (α) τη νέα αναβαθμισμένη λειτουργία του Α’ Terminal Επιβατών (κτίριο Ο.Λ.Π.), (β) την επικείμενη λειτουργία αρχές του 2012 του Β’ Terminal Επιβατών στην Ακτή Λέοντος (Κανέλλου), (γ) τη δημιουργία μέχρι το Μαΐο 2012 του Γ’ Terminal Επιβατών στην Ακτή Μιαούλη (στο ύψος της 2ας Μεραρχίας), (δ) την ανάπλαση της περιοχής Αγίου Νικολάου με τη δημιουργία στην Παγόδα Ξενοδοχείου 5* και τη μεταστέγαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, (ε) την κατασκευή κρηπιδωμάτων για πρόσδεση δύο κρουαζιερόπλοιων στην Ακτή Μιαούλη κ.α., έργα τα οποία αναβαθμίζουν και τις γύρω εμπορικές περιοχές.

Ο πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά κ. Γ. Ζησιμάτος παρουσίασε στον Ο.Λ.Π. Α.Ε. τα προγράμματα δράσης του συλλόγου, τα οποία δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στους επιβάτες της κρουαζιέρας και της ακτοπλοΐας.

Και οι δύο πλευρές, Ο.Λ.Π. Α.Ε. και Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, συναποφάσισαν μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:

    α.  Αναβάθμιση κτιρίων και καταστημάτων που βρίσκονται κατά μήκος της Ακτής Μιαούλη. Με ευθύνη του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. θα χρηματοδοτήσει μελέτες αναβάθμισης ώστε η Ακτή Μιαούλη να αναβαθμισθεί αισθητικά και να γίνει ένας ελκυστικός για τους επισκέπτες του Πειραιά δρόμος.

   β.  Περεταίρω ενίσχυση του μεταφορικού έργου των μικρών μέσων μεταφοράς (π.χ. τραινάκι) εντός του κέντρου του Πειραιά και επέκταση του στα νέα terminals και την Πειραϊκή.

    γ. Δημιουργία ειδικού stand στα Terminals υποδοχής επιβατών      κρουαζιέρας, στα οποία θα προβάλλεται η εμπορική αγορά της Πόλης.

  δ.   Έκδοση και χορήγηση στους επιβάτες κρουαζιέρας που επιθυμούν «Κάρτας Προνομίων», με την οποία θα παρέχονται εκπτώσεις σε καταστήματα του Πειραιά, με διασύνδεση του εισιτηρίου των πλοίων και της κάρτας επιβίβασης των κρουαζιερόπλοιων.

  ε.  Εκμετάλλευση του Wi-Fi του Ο.Λ.Π. Α.Ε., το οποίο λειτουργεί δωρεάν για όλους τους επιβάτες-χρήστες ασυρμάτων μέσων στο λιμάνι, για την εκπομπή συγκεκριμένου εμπορικού μηνύματος και

 στ.  Καθιέρωση «Ειδικής Πιστωτικής Κάρτας Προνομίων», στα πληρώματα   των  κρουαζιερόπλοιων, αλλά μετά από ειδική συμφωνία και στις οικογένειες των εργαζομένων στον Ο.Λ.Π. Α.Ε.

Και οι δύο πλευρές όρισαν εκπροσώπους για την εφαρμογή εντός του προσεχούς διμήνου των αποφασισθέντων