Η νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers

Η νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers

64
Η νωχελικότητα της ναυλαγοράς των LNG carriers

Τα ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα των ναύλων των LNG carriers αποτελούν πλέον ένα μακρινό παρελθόν, καθώς η ναυλαγορά παραμένει σε ρότα σταθερότητας εντός των πρώτων μηνών του 2024.

Έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys καταδεικνύει ότι οι ναύλοι -ενός LNG carrier μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ.- ανατολικά του Σουέζ διαμορφώνονται στα $40.000 ανά ημέρα έπειτα από οριακή εβδομαδιαία πτώση $5.000 ανά ημέρα την εβδομάδα με πέρας την 28η Φεβρουαρίου.

Την ίδια ώρα, η εικόνα δεν διαφέρει δυτικά του Σουέζ, όπου οι ναύλοι για ένα πλοίο παρόμοιων προδιαγραφών παραμένουν στα $40.000 ανά ημέρα.

Όσον αφορά την αγορά χρονοναυλώσεων, τα επίπεδα των ναύλων είναι κάπως υψηλότερα. Οι ναύλοι για ένα TFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας περίπου 160.000 κ.μ. παραμένουν στα $54.000 ανά ημέρα σε συμβόλαια διάρκειας ενός έτους, βάσει της Fearnleys.

Το γεγονός αυτό αντανακλά έως έναν βαθμό τις εκτιμήσεις της αγοράς για ανάκαμψη των ναύλων το ερχόμενο καλοκαίρι, καθώς οι ναυλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα premium για την εξασφάλιση σταθερών ναύλων τους ερχόμενους μήνες.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.