Παραγγελίες προς πάσα κατεύθυνση από τους Έλληνες πλοιοκτήτες

Παραγγελίες προς πάσα κατεύθυνση από τους Έλληνες πλοιοκτήτες

1290
Παραγγελίες προς πάσα κατεύθυνση από τους Έλληνες πλοιοκτήτες

Περιορισμένη δραστηριότητα μεν, ισχυρή ελληνική παρουσία δε, είναι η ιστορία πίσω από τις πρόσφατες παραγγελίες πλοίων.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατων εκθέσεων ναυλομεσιτικών εταιρειών, την εβδομάδα με πέρας την 23η Φεβρουαρίου, Έλληνες πλοιοκτήτες τοποθέτησαν παραγγελίες για την κατασκευή εννέα πλοίων.

Η Star Bulk, με επικεφαλής τον κ. Πέτρο Παππά, προχώρησε σε παραγγελία στα κινεζικά ναυπηγεία Qingdao Yangfan για την κατασκευή τριών Kamsarmax bulk carriers χωρητικότητας 82.000 dwt έκαστο, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του 2025 και του 2026.

Επιπλέον, σε παραγγελία για δύο Suezmaxes χωρητικότητας 155.000 dwt στα ναυπηγεία New Times της Κίνας προχώρησε η Dynacom Tankers, με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Προκοπίου. Τα πλοία, κόστους περίπου $83 εκατ. έκαστο, αναμένεται να παραδοθούν το 2027 και θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers αλλά και έτοιμα να μετασκευαστούν προκειμένου να καταναλώνουν και LNG.

Στο μέτωπο των containerships, η Danaos, με επικεφαλής τον δρα Ιωάννη Κούστα, προχώρησε σε παραγγελία στα κινεζικά ναυπηγεία Yangzijiang για δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 8.258 TEUs. Η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ του 2026 και του 2027, ενώ το κόστος τους ανέρχεται σε περίπου $94 εκατ. έκαστο. Σημειώνεται ότι θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers αλλά και έτοιμα να μετασκευαστούν προκειμένου να καταναλώνουν και μεθανόλη.

Όσον αφορά τα υγραεριοφόρα πλοία, σε ακόμα μία παραγγελία για πλοία μεταφοράς αμμωνίας προχώρησε η Evalend Shipping με επικεφαλής τον κ. Κρίτωνα Λεντούδη. Καθένα εκ των πλοίων έχει κόστος $121 εκατ. και διαθέτει μεταφορική ικανότητα 91.000 κ.μ. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν το 2027 από τη Hyundai Heavy Industries της Νότιας Κορέας.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.