Ολοένα και περισσότερο φέρεται να εμπιστεύονται οι Ιάπωνες πλοιοκτήτες την κινεζική ναυπηγική τεχνογνωσία. Επί του παρόντος, βάσει της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το orderbook των Ιαπώνων πλοιοκτητών αριθμεί 435 πλοία.
Η πλειοψηφία των συγκεκριμένων πλοίων αποτελούν απότοκο παραγγελιών που έχουν τοποθετηθεί σε ιαπωνικά ναυπηγεία. Συγκεκριμένα, το 40% (173 από τα 435) των πλοίων ναυπηγούνται στην Ιαπωνία: 117 bulkers, 25 tankers, 13 containerships και 18 gas carriers.
Την ίδια ώρα, το 33% των πλοίων (144) ναυπηγούνται στην Κίνα. Η Κίνα έχει αναλάβει για λογαριασμό των Ιαπώνων πλοιοκτητών την κατασκευή 88 bulkers, 33 gas carriers, 12 tankers και 11 containerships, βάσει των στοιχείων της Xclusiv.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες Ιαπώνων πλοιοκτητών σε κινεζικά ναυπηγεία σχεδόν διπλασιάστηκαν το 2023, ενώ ήδη τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2024 έχουν τοποθετηθεί επιπλέον παραγγελίες για έξι bulk carriers και έξι gas carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πυρκαγιά ξέσπασε νωρίτερα σήμερα σε φορτηγό πλοίο στη θάλασσα του Μαρμαρά, προκαλώντας τον θάνατο δύο μελών του πληρώματος, όπως μετέδωσαν τουρκικά μέσα ενημέρωσης. Το…
Μία πρωτοποριακή συνεργασία ξεκίνησε πριν λίγες μέρες με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Νομικής Σχολής Αθηνών (ΠΜΣ Ναυτικού Δικαίου) και της Διεθνούς Ένωσης…
Την εκπόνηση τριών «Mini Master Plan» για τους περιφερειακούς λιμένες των Οινουσσών, των Ψαρών και των Μεστών, ανακοίνωσε πρόσφατα ο πρόεδρος του Διαδημοτικού Λιμενικού…
Δίχως παύση συνεχίζεται η ενίσχυση του στόλου των εταιρειών ελληνικής διαχείρισης, με την Alassia να γνωστοποιεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την παραλαβή ενός νεότευκτου…
Στο 2% εκτιμάται ότι αυξήθηκε ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη τον Οκτώβριο σε ετήσια βάση από 1,7% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία (flash estimate)…
Έπειτα από εννέα συναπτά έτη σταθερά υψηλής παραγωγής σιτηρών, η Κίνα φαίνεται ότι θα καταγράψει νέο ιστορικό υψηλό το 2024. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…
Tη συμμετοχή της στην DHT Holdings Inc. έναντι $89,1 εκατ. ανακοίνωσε η Scorpio Tankers στο πλαίσιο της δημοσιοποίησης των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το…
Η μεγαλύτερη εισηγμένη χαλυβουργία της Κίνας, η Baoshan Iron & Steel, αναμένει ότι το Simandou project στη Γουινέα θα ολοκληρώσει την κατασκευή υποδομών και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ