Κολοσσοί τακτικών γραμμών: Δίχως παύση οι παραγγελίες πλοίων

Κολοσσοί τακτικών γραμμών: Δίχως παύση οι παραγγελίες πλοίων

127
Κολοσσοί τακτικών γραμμών: Δίχως παύση οι παραγγελίες πλοίων

Παρότι τα ερχόμενα έτη προμηνύονται «δύσβατα» για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία γραμμών, εν μέσω ενός κύματος παραδόσεων που εκτιμάται ότι θα θέσει εκτός ισορροπίας προσφορά και ζήτηση στην αγορά, οι κολοσσοί συνεχίζουν να επενδύουν στην κατασκευή νέων πλοίων.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η Ocean Network Express (ONE) στράφηκε στην κινεζική ναυπηγική βιομηχανία για την κατασκευή επιπλέον 12 containerships. Όλα τα πλοία θα διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 13.000 TEUs και θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου κατανάλωσης και μεθανόλης. Τα έξι από αυτά θα κατασκευαστούν από το ναυπηγείο Jiangnan, ενώ τα υπόλοιπα έξι από το ναυπηγείο Yangzijiang. Σημειώνεται ότι η παράδοση και των 12 πλοίων αναμένεται να λάβει χώρα μεταξύ του 2026 και του 2027.

Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία της Alphaliner, η ONE διαθέτει στόλο με μεταφορική ικανότητα 1,72 εκατ. TEUs και αποτελεί την έκτη μεγαλύτερη εταιρεία σε όρους μεταφορικής ικανότητας παγκοσμίως. Την ίδια ώρα, το εκτενές της orderbook αριθμεί 37 πλοία μεταφορικής ικανότητας σχεδόν 0,5 εκατ. TEUs (29% του στόλου). Λαμβάνοντας υπόψη το ναυπηγικό της πρόγραμμα, η ONE θα φτάσει σε απόσταση αναπνοής την πέμπτη παγκοσμίως εταιρεία Hapag-Lloyd, η οποία διαθέτει στόλο χωρητικότητας 1,97 εκατ. TEUs και διαθέτει orderbook 13 πλοίων χωρητικότητας 253.757 TEUs.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.