Αγοραπωλησίες tankers και bulk carriers, σημειώσατε Χ

Αγοραπωλησίες tankers και bulk carriers, σημειώσατε Χ

207
Αγοραπωλησίες tankers και bulk carriers, σημειώσατε Χ

Σε παρεμφερή επίπεδα διαμορφώνεται εντός του έτους η δραστηριότητα στη second-hand αγορά bulk carriers και δεξαμενόπλοιων. Πιο συγκεκριμένα, τόσο στα bulk carriers όσο και στα tankers έχουν αλλάξει χέρια περισσότερα από 500 πλοία εντός του 2022.

Σε ευρύτερο πλαίσιο, οι αγοραπωλησίες bulk carriers έχουν καταγράψει πτώση σε ετήσια βάση, ενώ εκείνες των δεξαμενόπλοιων άνοδο. Σύμφωνα με έκθεση της Allied Shipping Research, από τις αρχές του έτους μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου, 543 bulk carriers και 544 tankers έχουν αλλάξει χέρια, με τις δύο κατηγορίες πλοίων να κονταροχτυπιούνται σθεναρά για την πρώτη θέση στη second-hand αγορά.

Στα bulk carriers, το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητας αφορά Panamaxes (28,55% ‒ 155 πλοία), Supramaxes (29,47% ‒ 160 πλοία), Handysizes (27,62% ‒ 150 πλοία). Συνεπώς, οι αγοραπωλησίες έχουν επικεντρωθεί στα μεσαία και στα μικρότερα μεγέθη.

Από την άλλη, σύμφωνα με δεδομένα της Allied, στα δεξαμενόπλοια η εικόνα είναι πιο διαφοροποιημένη. Το 39,52% (215 πλοία) αφορά MR tankers, το 18,57% (101 πλοία) αφορά Aframaxes, ενώ το 11,58% (63 πλοία) αφορά VLCCs.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.