Σε πυρετώδεις ρυθμούς οι αγοραπωλησίες bulk carriers

Σε πυρετώδεις ρυθμούς οι αγοραπωλησίες bulk carriers

376
Σε πυρετώδεις ρυθμούς οι αγοραπωλησίες bulk carriers

Το «κρεσέντο» αγοραπωλησιών bulk carriers που κατεγράφη το προηγούμενο έτος συνεχίζεται και εντός του 2022, καταδεικνύοντας την αισιοδοξία των επενδυτών για το βραχυπρόθεσμο μέλλον της αγοράς. Σύμφωνα με δεδομένα της VesselsValue, εντός του 2022 έχουν πωληθεί 111 bulk carriers, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 40,81% επί των συνολικών πωλήσεων bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers του 2022.

Κατανομή αγοραπωλησιών bulkers, tankers, containerships, gas carriers ανά τύπο πλοίου για την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2022. Πηγή δεδομένων: VesselsValue.
Κατανομή αγοραπωλησιών bulkers, tankers, containerships, gas carriers ανά τύπο πλοίου για την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2022. Πηγή δεδομένων: VesselsValue.

Ειδικότερα, για τα 111 bulkers που έχουν αλλάξει χέρια μέσα στο 2022 έχουν διατεθεί συνολικά $2,19 δισ. Σημειώνεται ότι, την αντίστοιχη περίοδο το 2021, είχαν αγοραστεί 182 bulk carriers έναντι $2,49 δισ. Συνεπώς, μια σύγκριση των διατεθέντων ποσών και των αγορασθέντων πλοίων καταδεικνύει τάσεις ανόδου στις αξίες των bulk carriers. Πράγματι, πέραν της όποιας ανόδου είχε ήδη καταγραφεί, εντός του Φεβρουαρίου όλα τα bulk carriers, ανεξαρτήτως μεγέθους και ηλικίας σημείωσαν άνοδο στις αξίες τους, με εξαίρεση τα τύπου Panamax ηλικίας 15 ετών.

Σε γενικότερο πλαίσιο, από την αρχή του 2022 έχουν καταγραφεί αγοραπωλησίες 272 bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers έναντι $8,05 δισ. Αντιθέτως, την αντίστοιχη περίοδο το 2021 είχαν αγοραστεί 345 bulk carriers, tankers, containerships και gas carriers έναντι μόλις $5,72 δισ.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.