
Κεραυνός στον επιχειρηματικό κόσμο της Κίνας: Η Alibaba, σύμβολο της επιτυχίας της χώρας στην ψηφιακή οικονομία, βρίσκεται στο στόχαστρο του κομμουνιστικού καθεστώτος λόγω «υπονοιών για μονοπωλιακές πρακτικές».
Η ανακοίνωση της έναρξης έρευνας από την Κρατική Διοίκηση για τη Ρύθμιση της Αγοράς σε βάρος του ομίλου που ίδρυσε ο χαρισματικός Τζακ Μα προκάλεσε βουτιά στην τιμή της μετοχής του κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Υπάρχει εμφανώς μια κλιμάκωση συντονισμένων προσπαθειών με στόχο να χαλιναγωγηθεί η αυτοκρατορία του Τζακ Μα, που συμβολίζει τις νέες κινεζικές εταιρίες που είναι πολύ μεγάλες για να καταρρεύσουν», σχολίασε στο πρακτορείο Bloomberg ο αναλυτής Ντονγκ Σιμιάο από το Internet Finance Institute της Τζονγκγκουαντσούν, της ‘Silicon Valley’ στο Πεκίνο.
Οι αρχές δεν έχουν ανακοινώσει λεπτομέρειες για όσα προσάπτουν στην Alibaba, εκτός από μια «συμφωνία αποκλειστικότητας» που δεν διευκρινίζεται.
Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου δεσμεύθηκε «να συνεργαστεί ενεργά στην έρευνα με τις ρυθμιστικές αρχές».
Εκτός της έρευνας σε βάρος της μητρικής εταιρίας, οι ρυθμιστικές αρχές ανακοίνωσαν ότι επικοινώνησαν με την Ant Group, παγκόσμιο ηγέτη στις πληρωμές μέσω Διαδικτύου, με ερωτήματα σχετικά με θέματα «εποπτείας», ενώ δεν έχουν περάσει ούτε δύο μήνες από τότε που το Πεκίνο ματαίωσε την τελευταία στιγμή την είσοδο στο χρηματιστήριο αυτής της θυγατρικής της Alibaba. Σε ανακοίνωση το Ant Group ανέφερε ότι θα «εξετάσει άμεσα τα αιτήματα των ρυθμιστικών αρχών και θα συμμορφωθεί αυστηρά με αυτά».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ