
H Maritime & Coastguard Agency (MCA) του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε την ανάληψη πρωτοβουλιών με στόχο τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του νηολογίου της χώρας.
Η ΜCA εξετάζει τρόπους για την μείωση του χρόνου ανταπόκρισης στα αιτήματα των χρηστών αλλά και στην διεκπεραίωση των διαδικασιών. Πιο συγκεκριμένα στοχεύει να μειωθεί ο χρόνος ανταπόκρισης στα αιτήματα σε μια εργάσιμη ημέρα ενώ τα πιο σύνθετα ζητήματα θα τακτοποιούνται εντός τριών εργάσιμων ημερών. Αυτό βέβαια θα επιφέρει και μία αύξηση στα τέλη του νηολογίου, σε σχέση με επίπεδα του 2016, η οποία όμως έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα καθώς θα αυξηθεί η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2016, πλοία χωρητικότητας 15,7 εκατ. gt είναι εγγεγραμμένα στην σημαία του Ηνωμένου Βασιλείου, αύξηση 9% σε σχέση με το 2015. Στόχος της MCA είναι να αυξηθεί στα 30 εκ. gt η χωρητικότητα του στόλου που θα είναι εγγεγραμμένος στο νηολόγιο της χώρας.
Στο μεταξύ, σε εξέλιξη είναι τα σχέδια για την ίδρυση μιας νέας διεύθυνσης μέχρι τα τέλη του 2017, η οποία θα επικεντρώνεται περισσότερο στις ναυτιλιακές εταιρείες.
Ιδιαίτερη σημασία έχει η πρόθεση της MCA να δημιουργήσει μία διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία θα εξυπηρετεί τις διαδικασίες εγγραφής πλοίων στο νηολόγιο, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην London International Shipping Week, ενώ η πλατφόρμα θα ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2017.
Ένα από τα προβλήματα της MCA, το οποίο πρέπει άμεσα να επιλυθεί είναι η έλλειψη που έχει σε επιθεωρητές, καθώς διαθέτει λιγότερους από 100. Στόχος της Υπηρεσίας είναι μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να έχει στο δυναμικό της τουλάχιστον 128 επιθεωρητές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ