Οι διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις στο επίκεντρο ενδιαφέροντος της HELMEPA

Οι διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις στο επίκεντρο ενδιαφέροντος της HELMEPA

156
Οι διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις στο επίκεντρο ενδιαφέροντος της HELMEPA

Με την ευκαιρία της Διεθνούς Ναυτιλιακής Έκθεσης Ποσειδώνια 2018, η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA διοργάνωσε Συνέδριο με τίτλο “2020 is closer than we think: Scrubbers, Fuels and Ballast Water Treatment” την Τετάρτη 6 Ιουνίου, στην αίθουσα συνεδρίων που ευγενικά προσέφεραν οι οργανωτές Ποσειδώνια ΑΕ.

Photo-1_PHT_6867

 

Τους 400 παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο Πρόεδρος της HELMEPA Δρ Γ. Γράτσος, δίνοντας τον τόνο για τις παρουσιάσεις του πρώτου πάνελ με θέμα “Emissions and Fuels”, το οποίο και συντόνισε. Οι διακεκριμένοι ομιλητές, κα C. Røjgaard, Global Technical Manager του Bureau Veritas, Δρ Ν. Λιάπης, Supply and Operations Director της ELINOIL S.A., Δρ Β. Τυρογαλάς, Director της Martechnic Navigation Ltd, κ. Π. Ζαχαριάδης, Technical Director της Atlantic Bulk Carriers Management Ltd και Μέλος του ΔΣ της HELMEPA, ανέπτυξαν τις απόψεις τους σε φλέγοντα θέματα που αφορούν τη συμμόρφωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας με την επερχόμενη παγκόσμια απαίτηση για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα θείου. Έθιξαν ζητήματα όπως την επαρκή διαθεσιμότητα καυσίμων, πιθανούς κινδύνους από τη χρήση τους και εναλλακτικές λύσεις συμμόρφωσης π.χ. scrubbers ενώ ο RADM J. Nadeau, Assistant Commandant for Prevention Policy της US Coast Guard προσέγγισε το θέμα από την πλευρά της ρυθμιστικής Αρχής.

Στο δεύτερο πάνελ με θέμα “Ballast Water Treatment” και συντονιστή τον κ. Δ. Φαφαλιό, Chairman του Technical Committee της INTERCARGO συμμετείχαν οι κ. Χ. Αναστασάκης, Senior Specialist, Technical Support Office του Hellenic Lloyd’s S.A., κα Ε. Πολυχρονοπούλου, Executive Vice Chairperson της Environmental Protection Engineering S.A. και η Δρ Κ. Stanzel, Managing Director της INTERTANKO, οι οποίοι αναφέρθηκαν στις εξελίξεις και ανάγκες που προκύπτουν με την εφαρμογή της Διεθνούς Σύμβασης του ΙΜΟ για το Θαλάσσιο Έρμα, τις τεχνολογίες επεξεργασίας και ζητήματα όπως το retrofitting και τα μέτρα αντιμετώπισης πιθανών προβλημάτων. Η ενότητα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του κ. S. Xiaodong, General Manager, Shanghai Costamare ShipManagement Co. Ltd. που έδωσε μια εικόνα της τρέχουσας κατάστασης σχετικά με τη διαχείριση του έρματος στην Κίνα.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.