Νέα προσθήκη στο στόλο της Dryships
Την παραλαβή του ένατου κατά σειρά πλοίου για το 2017 ανακοίνωσε η Dryships Inc. Πρόκειται για ένα VLCC, χωρητικότητας 320.105 dwt, κατασκευής 2011, το οποίο πρόκειται να ναυλωθεί στην spot αγορά. Η Dryships αναμένει την παραλαβή οκτώ ακόμη πλοίων έως το τέλος του έτους.
Επέκταση χρονοναυλώσεων για την Diana Shipping
Συμφωνίες για νέες χρονοναυλώσεις, αλλά και παράταση μιας ήδη υφιστάμενης, ανακοίνωσε η Diana Shipping για ορισμένα από τα πλοία της. Ειδικότερα, η εταιρεία συμφώνησε με την Rio Tinto για παράταση της συμφωνημένης χρονοναύλωσης για το πλοίο της m/v Sideris GS, για διάστημα από 13 έως 17 μήνες, με τα αναμενόμενα έσοδα να ανέρχονται κατ’ ελάχιστον στα $5,07 εκατ. Επίσης, για το πλοίο της m/v Myrsini, η υφιστάμενη παράταση παρατάθηκε έως τις 31.08.2018, τουλάχιστον, με τη γερμανική RWE Supply & Trading GmbH, με ημερήσιο ναύλο στα $8.650.
Επίσης, οι νέες χρονοναυλώσεις αφορούν τo πλοίo m/v Electra για διάστημα 13 ως 17 μήνες στη γερμανική Uniper Global Commodities SE, το πλοίο m/v Alcmene στην ελβετική Cargill International S.A. για 13 ως 16 μήνες, και τέλος στην εταιρεία Ausca Shipping Limited, με έδρα στο Χονγκ Κονγκ, για τα πλοία m/v Oceanis, για διάστημα 14 ως 17 μηνών, και m/v Triton, για διάστημα 13 ως 16 μήνες. Η εταιρεία αναμένει έσοδα πάνω από $15 εκατ. από τις νέες συμφωνίες χρονοναύλωσης για τα πλοία της.
Ξανά (;) στα ταμπλό η Ocean Rig
Η Ocean Rig ανακοίνωσε την αναστολή της απαγόρευσης διαπραγμάτευσης της μετοχής της στο δείκτη Nasdaq του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, που της είχε επιβληθεί από τις 30 Μαρτίου 2017, καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με τις αρχές των Νήσων Καϋμάν για σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας.
Φωτό:dianashippinginc.com