H Ευρώπη, no-go zone για το ινδικό ντίζελ;

H Ευρώπη, no-go zone για το ινδικό ντίζελ;

36
H Ευρώπη, no-go zone για το ινδικό ντίζελ;

Στα χαμηλότερα επίπεδά τους από το 2022 βρίσκονται οι αποστολές ντίζελ από την Ινδία στην Ευρώπη τον Φεβρουάριο του 2024, καθώς η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα καθιστά την Ευρώπη «δύσκολο» προορισμό για τα product tankers.

Από την άλλη, πολλά διυλιστήρια στην Ασία πραγματοποιούν εργασίες συντήρησης, γεγονός που, σε συνδυασμό με τον σκόπελο της Ερυθράς Θάλασσας, καθιστά την Ασία θελκτικότερη επιλογή για τους Ινδούς εξαγωγείς.

Όπως σημειώνει δημοσίευμα του Bloomberg, οι αφίξεις καυσίμων από την Ινδία στην Ευρώπη διαμορφώθηκαν στα 18.000 βαρέλια ημερησίως τις πρώτες δύο εβδομάδες του Φεβρουαρίου. Τα επίπεδα αυτά συνιστούν πτώση μεγαλύτερη του 90% έναντι του μέσου όρου Ιανουαρίου. Αντιθέτως, οι αφίξεις σε Σαουδική Αραβία και Μπανγκλαντές κατέγραψαν σημαντική άνοδο.

Τέλος, είναι χαρακτηριστικό ότι, εντός των πρώτων δύο εβδομάδων του Φεβρουαρίου, κανένα φορτίο ντίζελ με αφετηρία την Ινδία δεν κατέληξε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ μόλις ένα κατέληξε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.