Οι κυρώσεις, κινητήρια δύναμη του εμπορίου Ρωσίας-Ινδίας

Οι κυρώσεις, κινητήρια δύναμη του εμπορίου Ρωσίας-Ινδίας

73
Οι κυρώσεις, κινητήρια δύναμη του εμπορίου Ρωσίας-Ινδίας

Η ενίσχυση των οικονομικών σχέσεων Ρωσίας-Ινδίας είναι δεδομένη μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, με την υπερανάπτυξη της Gatik να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του έντονου φλερτ των δύο κρατών.

Οι ισχυροί δεσμοί τους, ωστόσο, αντανακλώνται και στο εμπόριο σε εμπορευματοκιβώτια. Στο πλαίσιο αυτό, η FESCO, ο μεγαλύτερος μεταφορέας containers της Ρωσίας, εκτιμάται ότι φέτος θα μεταφέρει 89.000 TEUs μεταξύ Ρωσίας και Ινδίας, από τα 76.000 TEUs το 2022.

Μιλώντας στο St. Petersburg International Economic Forum (SPIEF 2023), υψηλόβαθμο στέλεχος της FESCO επεσήμανε ότι καταγράφεται σημαντική αύξηση των διά θαλάσσης ροών μεταξύ Ρωσίας και Ινδίας, την ίδια ώρα που η Δύση αυξάνει τις πιέσεις της στη Ρωσία.

Η FESCO διαχειρίζεται τον λιμένα του Βλαδιβοστόκ, τον οποίο χρησιμοποιεί για τη μεταφορά εμπορευμάτων προς τις ασιατικές αγορές με στόλο άνω των 30 πλοίων. Μάλιστα η FESCO τον περασμένο Φεβρουάριο πρόσθεσε μια νέα τακτική γραμμή αποκλειστικά για την Ινδία.

Τον περασμένο μήνα, αποστολή του ινδικού υπουργείο Λιμένων και Ναυτιλίας επισκέφθηκε το λιμάνι του Βλαδιβοστόκ, με στόχο την εξερεύνηση ευκαιριών για την ανάπτυξη του Βόρειου Περάσματος και της Ρωσικής Άπω Ανατολής.

Στο δελτίο Τύπου μετά τη συνάντηση αναφέρθηκε ότι η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ των δύο χωρών είναι πιθανό να ανέλθει στα 760.000 TEUs ανά έτος έως το 2040.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.