Παρότι οι ναύλοι των δεξαμενόπλοιων παραμένουν σε υγιή επίπεδα, η πρόσφατη πτωτική εικόνα της ναυλαγοράς εντός του Απριλίου είναι εμφανής. Τις πρώτες είκοσι ημέρες του Απριλίου, ο BDTI κατέγραψε μηνιαία πτώση 20%.
Όσον αφορά τις εκτιμήσεις για το βραχυπρόθεσμο μέλλον, ο ρόλος της Κίνας διαφαίνεται ιδιαίτερα κεντρικός, καθώς αναμένεται να «τραβήξει» πολλά φορτία, οδηγώντας σε άνοδο των τονομιλίων, σημειώνει η ναυλομεσιτική Allied. Το γεγονός αυτό πρόκειται να διατηρήσει σε υγιή επίπεδα τη ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων.
Την ίδια ώρα, το περιορισμένο orderbook αλλά και επιπλέον παράγοντες μείωσης της προσφοράς των πλοίων στις διεθνείς αγορές, όπως τα αυξημένα τονομίλια και η είσοδος δεξαμενόπλοιων στον σκοτεινό στόλο, συνιστούν παράγοντες αισιοδοξίας. Συνεπώς, υπογραμμίζει η Allied, η αγορά αναμένεται να επιστρέψει σε υψηλά επίπεδα, τα οποία θα επιμείνουν.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον οι ανησυχίες του OPEC+ αποβούν σωστές, η ζήτηση πετρελαίου ενδέχεται να καταγράψει πτώση λόγω της επιβράδυνσης της παγκόσμιας οικονομίας.