Το stop της Ινδίας στις εισαγωγές θερμικού άνθρακα, πλήγμα για τα bulkers;

Το stop της Ινδίας στις εισαγωγές θερμικού άνθρακα, πλήγμα για τα bulkers;

133
Το stop της Ινδίας στις εισαγωγές θερμικού άνθρακα, πλήγμα για τα bulkers;

Στην οριστική διακοπή των εισαγωγών θερμικού άνθρακα έως το 2024-2025 αναμένεται να προχωρήσει η Ινδία, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Άνθρακα και Ορυχείων, Pralhad Joshi.

Πιο συγκεκριμένα, ο υπουργός ανέφερε πως στόχος είναι να παραχθούν 900 εκατ. τόνοι άνθρακα, εγχώρια, κατά το τρέχoν έτος.

Από την άλλη, ο υπουργός Οδικών Μεταφορών, Nitin Gadkari, δήλωσε πως βιομηχανίες που εξαρτώνται από την εξόρυξη μπορούν να επιταχύνουν την ανάπτυξη της περιοχής Vidarbha, καθώς εκεί βρίσκεται το 75% των ορυκτών και το 80% των δασικών πόρων της πολιτείας της Maharashtra.

Ο κ. Gadkari σημείωσε ακόμα πως απαιτούνται περισσότερες θαλάσσιες επενδύσεις, όπως και επενδύσεις στην ενέργεια και στις τηλεπικοινωνίες, προκειμένου η Ινδία να καταστεί μια αυτάρκης οικονομία με ΑΕΠ στα $5 τρισ.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, το ινδικό εμπόριο αναπροσαρμόζεται, με τις ανάγκες της χώρας να στρέφονται στις εγχώριες βιομηχανίες. Αυτό το γεγονός ενδέχεται να προκαλέσει αλλαγές στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο, καθώς η ζήτηση για τα πλοία που εξυπηρετούν τις ανάγκες της ασιατικής χώρας θα μειωθεί. Έτσι, οι προμηθευτές θα πρέπει να αναζητήσουν νέους αγοραστές για την εξαγωγή των εμπορευμάτων τους.

Αξίζει να αναφερθεί πως, σύμφωνα με δεδομένα που αντλήθηκαν από τη Signal Ocean Platform, από τον Ιούνιο του 2022 οι ινδικές εισαγωγές θερμικού άνθρακα παρουσιάζουν μια συνεχή πτωτική τάση. Παρά το γεγονός αυτό, η Ινδία παραμένει ο δεύτερος μεγαλύτερος εισαγωγέας θερμικού άνθρακα εντός του έτους, καταλαμβάνοντας το 14,4% των παγκόσμιων θαλάσσιων εισαγωγών (170,9 εκατ. τόνοι από τους συνολικά 1,2 δισ.).  Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κίνα, με ποσοστό 21,5% (255,2 εκατ. τόνοι).

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.