
Σε μηδαμινά επίπεδα παραμένουν οι διαλύσεις containerships, αντανακλώντας τις εκτιμήσεις για το μέλλον της ναυλαγοράς. Σύμφωνα με ανάρτηση της Alphaliner στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το α’ εξάμηνο του 2022 δεν πωλήθηκε ούτε ένα fully cellular containership προς διάλυση.
Οι υψηλές απολαβές που αποκομίζουν τόσο οι non-operating owners όσο και οι διαχειριστές containerships τους ωθούν στο να εκμεταλλεύονται εμπορικά τα παλαιότερα πλοία τους, παρά τις θελκτικές τιμές διάλυσης.
Η εν λόγω τάση παρατηρείται από το προηγούμενο έτος, οπότε και εκκίνησε το ράλι των ναύλων containerships. Το 2021, μόλις 19 πλοία αθροιστικής μεταφορικής ικανότητας 16.500 TEUs διαλύθηκαν. Μάλιστα, η Alphaliner εκτιμά ότι οι διαλύσεις containerships θα διαμορφωθούν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα και το β’ εξάμηνο του 2022.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ