
Το «Seri Everest», το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αιθανίου (VLEC) στον κόσμο, παραδόθηκε στους ιδιοκτήτες του από τα ναυπηγεία της Samsung Heavy Industries (SHI).
Το πλοίο έχει συνολική χωρητικότητα 98.000 κ.μ. και αποτελεί την πρώτη παράδοση εκ των συνολικά δώδεκα VLECs που πρόκειται να ναυπηγηθούν. Το μεγαλύτερο παγκοσμίως δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αιθανίου ναυπηγήθηκε υπό την εποπτεία και τις προδιαγραφές που ορίζει ο Αμερικανικός Νηογνώμονας ABS.
Τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια θα εκτελούν δρομολόγια μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας, μεταφέροντας κατά κύριο λόγο φορτία που θα παράγει η κινεζική μονάδα πυρόλυσης αιθανίου στην επαρχία Τσιανγκσού.
Πέραν του μεγέθους του δεξαμενόπλοιου, άξια αναφοράς είναι η κατασκευαστική του καινοτομία, η οποία είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές LNG Cargo Ready που δημοσιεύτηκαν το 2019 από τον ABS. Η συγκεκριμένη καινοτομία στα συστήματα φορτίου του πλοίου θα επιτρέψει τη μελλοντική του αναβάθμιση για τη μεταφορά και LNG φορτίων.
Φωτό: www.misc.com.my
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ