
Το «Seri Everest», το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς αιθανίου (VLEC) στον κόσμο, παραδόθηκε στους ιδιοκτήτες του από τα ναυπηγεία της Samsung Heavy Industries (SHI).
Το πλοίο έχει συνολική χωρητικότητα 98.000 κ.μ. και αποτελεί την πρώτη παράδοση εκ των συνολικά δώδεκα VLECs που πρόκειται να ναυπηγηθούν. Το μεγαλύτερο παγκοσμίως δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αιθανίου ναυπηγήθηκε υπό την εποπτεία και τις προδιαγραφές που ορίζει ο Αμερικανικός Νηογνώμονας ABS.
Τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια θα εκτελούν δρομολόγια μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας, μεταφέροντας κατά κύριο λόγο φορτία που θα παράγει η κινεζική μονάδα πυρόλυσης αιθανίου στην επαρχία Τσιανγκσού.
Πέραν του μεγέθους του δεξαμενόπλοιου, άξια αναφοράς είναι η κατασκευαστική του καινοτομία, η οποία είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές LNG Cargo Ready που δημοσιεύτηκαν το 2019 από τον ABS. Η συγκεκριμένη καινοτομία στα συστήματα φορτίου του πλοίου θα επιτρέψει τη μελλοντική του αναβάθμιση για τη μεταφορά και LNG φορτίων.
Φωτό: www.misc.com.my
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H Αδελφότης Υδραίων Αθηνών (www.aya.com.gr) διοργανώνει κάθε Σεπτέμβριο με μεγάλη επιτυχία, στο ιστορικό νησί της Ύδρας, το «Ναυτιλιακό Συνέδριο Ύδρας». Αυτή την χρονιά το…
The Panama Maritime Authority (PMA), through the Directorate General of Merchant Marine (DGMM), held a roundtable with the International Association of Recognized Organizations (IARO)…
Στην Αφρική «απλώνει δίχτυα» ο ενεργειακός κολοσσός QatarEnergy, ο οποίος «καλοβλέπει» τους υδρογονάνθρακες στα ανοικτά της Δημοκρατίας του Κονγκό. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Νέα έρευνα του ITF αποκάλυψε συστημικούς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια σε ολόκληρο τον παγκόσμιο σιδηροδρομικό τομέα, με την υποστελέχωση και τις…
Το πιστοποιητικό κλάσης από τον ABS στο «Saildrone Surveyor» σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή στην εξέλιξη των μη επανδρωμένων θαλάσσιων τεχνολογιών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο…
Η Höegh Autoliners προχώρησε σε μια παραγγελία για τους πρώτους κινητήρες καύσης αμμωνίας που θα τοποθετηθούν σε πλοία τύπου Aurora-class Pure Car/Truck Carriers (PCTCs).…
Η αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για την ενίσχυση στρατηγικών λιμενικών υποδομών φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου πλοίων εναλλακτικών καυσίμων της CMA CGM, με τα «φώτα» να στρέφονται αυτή τη φορά στη μεθανόλη.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ